بهره برداری از 28 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 70 میلیارد تومان در جیرفت

به گزارش مجله لیست پیوند، صبح امروز طی مراسمی با حضور فداکار استاندار کرمان با افتتاح 3 و نیم کلیومتر راه روستایی اسفندقه 1720 خانوار از راه مناسب بهره مند شدند.

بهره برداری از 28 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 70 میلیارد تومان در جیرفت

صبح امروز طی مراسمی با حضور فداکار استاندار کرمان با افتتاح 3 و نیم کلیومتر راه روستایی کناروئیه بخش اسفندقه به نمایندگی از 28 کیلومتر راه روستایی 1720 خانوار در شهرستان جیرفت از راه مناسب بهره مند شدند.

در حاشیه این مراسم استاندار کرمان ضمن تقدیر از مجموعه اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان بجهت اقدامات صورت گرفته در حوزه راهسازی گفت: روستا قطب اصلی فراوری است که با ساخت راه های روستایی ضمن ایجاد راه مناسب برای کاربران جاده ای از مهاجرت روستاییان جلوگیری می گردد و نتیجه آن افزایش رونق مالی است.

مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان هم ساخت راه های روستایی را امری مهم برای توسعه هر منطقه دانست و گفت: رونق اقتصاد کشاورزی منطقه جنوب کرمان وابسته به همین راه های روستایی است.

وی ادامه داد: از اول سال جاری تا کنون 93 و نیم کیلومتر راه روستایی در مجموع هفت شهرستان جنوب کرمان با اعتبار 233 میلیارد تومان ساخته شده و بیش از 7 هزار خانوار را از راه مناسب بهرمند ساخته است.

وی از پروژه های در دست اقدام اطلاع داد و اضافه نمود: ساخت 220 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 375 میلیارد تومان نیز در دستور کار این اداره کل است.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1401 بروزرسانی: 30 آبان 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1547

به "بهره برداری از 28 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 70 میلیارد تومان در جیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 28 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 70 میلیارد تومان در جیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید