بازسازی مسافرخانه

به گزارش مجله لیست پیوند، اهمیت نمای مسافرخانه ها

سالانه یکی از پر رفت و آمد ترین مکان ها در تمامی شهرها و حتی روستاهای کشور مسافرخانه ها می باشند، بنابراین نمای کلی ساختمان مانند دیوارها، سنگ ها و یا آجر های به کار رفته، رنگ آمیزی و قدیمی و جدید بودن ساختمان خود توجه مشتری های بسیاری را جلب می نماید و آن ها را به سمت مسافرخانه بهتر و تمیز تر می کشاند.

بازسازی مسافرخانه

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

زیرا از آن جایی که مسافرخانه ها متقاضیان زیادی دارند و هزینه خوبی از آن دریافت می نمایند انتظار می رود که به همان میزان نیز در جهت بهبود نقص ها بکوشند و در یک کلام به بازسازی مسافرخانه اهمیت بیشتری دهند و مسائل آنجا را را رفع نمایند.

مسافرخانه ها در تمامی تعطیلات رسمی، عید نوروز، تابستان ها و یا حتی آخر هفته ها متقاضیان زیادی دارد به خصوص در شهرهایی که جاذبه های گردشگری در آن بیشتر است و از سراسر نقاط کشور و یا حتی از کشورهای دیگر هم به منظور بازدید از شهر مردم را به آنجا می کشاند و به همین دلیل نظم بیرونی و داخلی ساختمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

با ذکر یک مثال درک این موضوع را برایتان ملموس تر می کنیم، تصور کنید به شهری رفتید که در آنجا بجز رفتن به مسافرخانه هیچ گزینه دیگری ندارید، رو به رویتان دو ساختمان وجود دارد.

هردو در یک اندازه و یک شکل هستند اما یکی از آن ها، دیوارها و گچ هایش ریخته، یکی از پنجره ها ترک خورده و کفپوش راه ورودی صدا می دهد و قسمت هایی از آن شکسته است و تعمیر نشده است و سقف سالن سال ها است که رنگ آمیزی نشده است و در یک نگاه بسیار بد به نظر می رسد.

اما ساختمان کناری همین مسافرخانه به هم ریخته کاملا برعکس آن، دیوار ها سنگ کاری شده اند، پنجره های دو جداره به کار برده اند، کفپوش ها همگی جدید به نظر می رسند و سقف ها و دیوار های داخلی ساختمان معلوم است به تازگی رنگ آمیزی شده اند.

بازسازی مسافرخانه قدیمی

و از این رو یکی کارش پر رونق می گردد و دیگری مشتری هایش را به دلیل خساست و بی توجهی به بازسازی مسفارخانه از دست می دهد.

در ادامه در خصوص نحوه بازسازی و تغییرات لازمی که در یک مسافرخانه باید صورت بگیرد را برایتان در این مقاله توضیح خواهیم داد.

بازسازی مسافرخانه

برای بازسازی خانه به طور کلی شما می توانید از داخل ساختمان آغاز کنید و کم کم نمای بیرونی را نیز متناسب با بودجه تان تعمیر و درست کنید یا بالعکس، باید از جایی آغاز کنید که نیاز به بازسازی و تعمیرات بیشتری دارد.

در ابتدا می توانید اگر فضای داخلی مسفارخانه تان نیاز به بنایی دارد اول آن را انجام دهید سپس لوله کشی ها و رادیاتور ها و کولرها را آنالیز کنید و اگر این کارها به خوبی سرانجام یافت از رنگ آمیزی دیوارها و سقف ها آغاز کنید و آن را به دست افراد خبره و ماهر در این امر بسپارید و یا از سنگ های تزیینی برای دیوارها بهره ببرید تا زیبایی بیشتری به محیط ببخشد.

بعد از انجام تعمیرات لازم برای دیوار ها و سقف ها می توانید کفپوش های فرسوده و شکسته و یا رنگ پریده را عوض کنید و از سرامیک های براق و محکم بهره ببرید تا بیشتر به چشم بیاید و محیط را دلنشین تر کند.

بازسازی فضای داخلی مسافرخانه

بعد از اتمام کار حال بهتر است به سراغ نمای بیرونی مسافرخانه بروید و با تعویض پنجره ها کار را آغاز کنید، زیرا یکی از زیبایی های ساختمان به پنجره های سالم و تمیزش است و بهتر است بجای پنجره های خیلی کوچک از پنجره های بلند تر بهره ببرید تا در طی روز نور بیشتری به داخل اتاق بتابد و فضا را روشن تر کند.

سپس دیوارها اگر آجرهای چند سانتی است و برخی از آن ها ریخته یا شکسته می توانید آن ها را تعویض کنید و جایشان را پر کنید یا اگر فقط از قبل رنگ آمیزی شده بوده است با توجه به هزینه و بودجه مورد نظرتان از سنگ های تزیینی و یا سنگ های معمولی تر بهره ببرید.

اینک شما با کمی تمیز کاری و تعمیرات و یاری به بازسازی مسافرخانه می توانید افراد بیشتری را به سمت ساختمانتان جذب کنید و با مرتب بودن محیط کاری خودتان و محل سکونت مردم آرامش روحی و روانی زیادی را به محیط منتقل کنید و استرس و تنش ناشی از به هم ریختگی و آشفتگی قبل را از بین ببرید.

اتاق های مسافرخانه

علاوه بر توجه به کفپوش زمین، رنگ آمیزی اتاق و مرتب بودن نمای اصلی اتاق ها باید حواستان باشد که ممکن است شما یک اتاق لوکس داشته باشید اما از وسایلی داخل آن به کار ببرید که شکسته اند یا ترکیب رنگی بدی دارند.

به عنوان مثال پرده های اتاق باید هر یک ماه تعویض و شسته شوند و بهتر است رنگ آن را متناسب با رنگ دیوار ها و تخت ها انتخاب کنید. یا اگر تخت ها صدا می دهند و خیلی سفت هستند باید آن ها را تعویض کنید و شرایط ایده آلی از نظر چیدمان نیز در اتاق فراهم کنید.

تعویض وسایل اتاق

سخن آخر

با توجه به توضیحات گفته شده می توان اینطوری جمع بندی کرد که یک مسافرخانه علاوه بر اهمیت نمای بیرونی و کلی ساختمان، فضای داخلی و وسایل به کار برده شده نیز نیاز به توجه و اهمیت دارد و باید بین رنگ های وسایل به کار برده در یک اتاق نوعی هارمونی وجود داشته باشد تا فردی که قرار است در آنجا اقامت کند از ترکیب رنگ های مختلف سردرد نگیرد و آشفته نگردد.

منبع: رویا مال
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 322

به "بازسازی مسافرخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی مسافرخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید