افزایش تعداد مراکز تعویض پلاک با نوبت دهی اینترنتی

به گزارش مجله لیست پیوند، رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از افزایش مراکز تعویض پلاک دارای امکان دریافت نوبت دهی اینترنتی خبر داد.

افزایش تعداد مراکز تعویض پلاک با نوبت دهی اینترنتی

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ علی محمدی در گفتگو با ایسنا دراین باره گفت: با تدبیر ریاست پلیس راهور ناجا و در راستای گسترش خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی، تصمیم بر آن شد تا نوبت دهی برای حضور در مراکز تعویض پلاک اینترنتی شود. به همین دلیل نیز از 19 مرداد ماه ظرفیت یک سالن از دو مرکز تعویض پلاک خاوران در شرق تهران و میثم در غرب تهران به نوبت دهی اینترنتی اختصاص یافت.

وی با اشاره به موفقیت آمیز بودن این طرح و استقبال خوب شهروندان از آن نیز گفت: به همین دلیل نیز تصمیم برآن شد تا به مرور مراکز دیگر نیز به این سامانه متصل شوند که از امروز مرکز تعویض پلاک اتحاد در تهرانپارس و مرکز تعویض پلاک الغدیر در یافت آباد نیز به این سامانه پیوستند. البته تمام ظرفیت دو مرکز الغدیر و اتحاد به نوبت دهی اینترنتی اختصاص یافته است.

محمدی آدرس این سامانه را nobatdehi.epolice.ir گفت و گفت: مرکز چیتگر، باقرشهر و بخشی از ظرفیت مرکز میثم و خاوران فعلا بصورت حضوری خدمات رسانی خواهند داشت، اما توصیه ما به شهروندان و مراجعه کنندگان این است که با توجه به شرایط کرونا و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی از امکان نوبت دهی اینترنتی استفاده کنند.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: به زودی تمامی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در تهران و مراکز استان ها با اخذ نوبت دهی اینترنتی خدمات رسانی خواهند کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 559

به "افزایش تعداد مراکز تعویض پلاک با نوبت دهی اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد مراکز تعویض پلاک با نوبت دهی اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید