نرخ بیکاری شاهرود و میامی 25درصد است

به گزارش مجله لیست پیوند، نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: نرخ بیکاری در شاهرود و میامی 25 درصد است و باید برای اشتغال جوانان تحصیل نموده، نخبه و دارای مهارت کوشش گردد.

نرخ بیکاری شاهرود و میامی 25درصد است

علی اصغر خانی در ارتباط با تذکراتی که به دولت ارائه شده است، ابراز کرد: فراوری اشتغال پایدار از جمله شعار های مهم رئیس جمهور بود، اما شاهد هستیم در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی 25 درصد مردم بیکار هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان نخبه و تحصیل نموده و حتی ماهر در امور صنعتی و کشاورزی بیکار هستند، اضافه کرد: انتظار ما این است که رئیس جمهور به وزارتخانه های مرتبط دستور دهد تا اقدامی برای اشتغال جوانان این شهرستان های شاهرود و میامی شود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحران آب در شاهرود جدی است، تاکید نمود: در امسال نسبت به سال 1400 بالغ بر 70 درصد بودجه وزارت نیرو اضافه کرده شد، اما کمبود آب در کشور همچنان باقی است.

خانی با بیان اینکه شاهرود با کمبود 200 لیتر بر ثانیه ای روبرو است، اما گویا در وزارت نیرو گوش شنوایی برای مسائل مردم وجود ندارد، تاکید نمود: مردم از عملکرد وزارت نیرو عصبانی هستند ما بار ها اعلام کردیم که وزیر نیرو چرا به فکر تأمین آب در شاهرود نیست؟ اگر شرایط مدیریت نشود سال آینده با بحران جدی آب در شاهرود روبرو خواهیم بود و این مسائل به شخص وزیر نیرو باز می شود.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1401 بروزرسانی: 20 آبان 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1544

به "نرخ بیکاری شاهرود و میامی 25درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ بیکاری شاهرود و میامی 25درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید