اختلال ارتباطی مانع حضور آتش نشانان میاندوآبی در حادثه آتش سوزی شد

به گزارش مجله لیست پیوند، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با اشاره به وقوع آتش سوزی در یکی از روستاهای این شهرستان، گفت: اختلال در ارتباط تلفنی با سامانه 125 مانع حضور آتش نشانان برای مهار این آتش سوزی شد.

اختلال ارتباطی مانع حضور آتش نشانان میاندوآبی در حادثه آتش سوزی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، علی مولایی یکشنبه اول دی در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه این حادثه که در یک منزل مسکونی در روستای حاج حسن از توابع بخش مرکزی میاندوآب در استان آذربایجان غربی روی داد، گفت: اهالی منزل جهت مهار آتش توسط امدادگران آتش نشانی با سامانه 125 این سازمان تماس گرفته اند اما به علت عدم تحت پوشش مناسب، تماس با آتش نشانی شهر کشاورز از توابع شهرستان شاهین دژ برقرار شده بود.

وی اضافه نمود: با وجود چند بار تماس روستاییان با شماره 125، پیروز به برقراری ارتباط با سازمان آتش نشانی میاندوآب نشده اند و این واحد مسکونی به طور کامل در آتش سوخته است.

مولایی با بیان اینکه علت این آتش سوزی نشت گاز از بست شیلنگ بخاری بوده، گفت: پیگیری های لازم از اداره مخابرات میاندوآب در گذشته انجام گرفته اما تا به امروز این اختلال و ارتباط نادرست تلفنی برطرف نشده است.

وی گفت: شهروندان و روستاییان میاندوآبی در حوالی و راستا دانشگاه شهید باکری و راه آهن تا اطلاع ثانویه در صورت وقوع هرگونه حادثه که احتیاج به حضور آتش نشانان باشد، به جای شماره 125 آتش نشانی میاندوآب، با شماره تلفن های 45224444- 044 و 45224445- 044 تماس حاصل نمایند.

شهرداری میاندوآب دارای 2 ایستگاه آتش نشانی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 25

به "اختلال ارتباطی مانع حضور آتش نشانان میاندوآبی در حادثه آتش سوزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال ارتباطی مانع حضور آتش نشانان میاندوآبی در حادثه آتش سوزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید