شروع فاز اجرایی ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی از امروز

به گزارش مجله لیست پیوند، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: فاز اجرایی ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال 1400 از امروز، 15 اردیبهشت شروع می گردد.

شروع فاز اجرایی ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی از امروز

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محسن محمدزاده، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در راستای پایش و ارزیابی مستمر و ترسیم دوره ای شرایط مراکز آموزش علمی کاربردی، فاز اجرایی سطح بندی مراکز در سطح ملی در اردیبهشت و خردادماه امسال توسط این معاونت با در نظر دریافت شرایط و محدودیت های متأثر از شیوع ویروس کرونا مجدداً عملیاتی می گردد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: اجرای ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال 1400 متکی بر رهیافت مشارکتی و مشتمل بر خود اظهاری مراکز آموزش علمی کاربردی و راستی آزمایی نتایج بوده و جامعیت در شاخص های ارزیابی و بهره مندی حداکثری از فناوری اطلاعات، از مشخصه های اصلی آن است.

محمدزاده بیان نمود: مطابق برنامه زمانبندی شده، درج داده ها توسط مراکز آموزش علمی کاربردی مشمول در فرم های ثبتی مندرج در سامانه ارزیابی و سطح بندی به آدرس www.crs.uast.ac.ir از امروز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه امسال با مشارکت واحد های استانی و ستاد مرکزی شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1002

به "شروع فاز اجرایی ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فاز اجرایی ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید