قسطی شدن پرداخت شهریه دانشجویان در ترم آینده

به گزارش مجله لیست پیوند، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشجویان شبانه برای ترم آینده در صورت روبرو شدن با مشکل می توانند به صورت اقساطی به پرداخت شهریه خود اقدام نمایند.

قسطی شدن پرداخت شهریه دانشجویان در ترم آینده

حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار، درباره برنامه ریزی این دانشگاه برای آغاز ترم تحصیلی جدید اظهار کرد: برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبایی در ترم تحصیلی جدید بستگی به شرایط کشور از نظر شیوع ویروس کرونا دارد.

او اضافه نمود: دانشگاه علامه طباطبایی در صورت تداوم فرایند ویروس کرونا در نظر دارد تا به صورت ترکیبی یعنی مجازی و حضوری آموزش های لازم را به دانشجویان ارائه دهد، یعنی نیمی از دانشجویان به صورت حضوری و نیمی دیگر به صورت غیر حضوری در دانشگاه حاضر شوند.

سلیمی درباره شرایط خوابگاه ها برای دانشجویان ترم آینده گفت: در صورت حضوری بودن کلاس ها در ترم جدید هر اتاق به 1 الی 2 دانشجو و نه بیشتر اختصاص داده خواهد شد؛ چرا که سلامت جسمانی دانشجویان برای ما حائز اهمیت است و انباشته شدن آن ها در یک اتاق منجر به شیوع بیشتر کرونا خواهد شد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم تا انتها سال 99، دو مرکز جدید، یک ساختمان دانشکده جدید و یک مرکز فرهنگی مخصوص بانوان دانشجو در دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح کنیم.

سلیمی با اشاره به شهریه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در ترم جدید اظهار کرد: مصوبه هیئت امنای دانشگاه علامه طباطبایی بین 10 تا 25 درصد بر اساس شرایط دانشجویان شبانه تخفیف داده خواهد شد که تشخیص آن بر عهده هیئت رئیسه دانشگاه است، اما 10 تا 15 درصد تخفیف در شهریه ها وجود دارد و دانشجویانی که برای پرداخت شهریه با مشکل روبرو هستند به صورت اقساط می توانند بدهی خود را پرداخت نمایند.

  • ابتلای 95 نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی به کرونا
  • دانشگاه علامه طباطبایی ترم تابستانی ندارد
  • شهریه های میلیونی دانشگاه علامه طباطبایی برای دانشجویان شبانه
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 521

به "قسطی شدن پرداخت شهریه دانشجویان در ترم آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسطی شدن پرداخت شهریه دانشجویان در ترم آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید