3 اشتباهی که افراد باهوش در خرید خودرو انجام نمی دهند

به گزارش مجله لیست پیوند، قبل از اینکه به اشتباهات رایج در فرآیند خرید خودرو بپردازیم، بیایید تصور کنیم که شما مبلغ مشخصی برای خرید خودرو مورد نظرتان کنار گذاشته­اید. بسیاری از ما نمی­دانیم که با سرمایه موجود، بهتر است چه خودرویی بخریم؟ به همین دلیل آغاز به دریافت مشاوره و پرس وجو از افراد مختلف می­کنیم. حالا فرض کنید که در این پرس وجوها به انتخاب مطمئن و دقیقی رسیدیم و تصمیم قطعی برای خرید خودرو را گرفتیم. در این مرحله یکی از چند راستا زیر احتمالاً جزو راستاهای موردنظر شما خواهد بود.

3 اشتباهی که افراد باهوش در خرید خودرو انجام نمی دهند

(خرید خودرو کارشناسی شده با ضمانت نامه پرداخت خسارت با کلیک روی اینجا)

  • خرید خودرو از پلتفرم­های آنلاین خرید و فروش:

احتمالاً اولین و سریع­ترین راه برای شما جست وجو در پلتفرم­های آنلاین خرید و فروش خودرو است. خرید خودرو از این پلتفرم­ها دردسرهای خاص خودش را دارد:

  • به دلیل تعداد بالای تماس­ها از سوی واسطه­ها، فروشندگان واقعی عصبی می­شوند و کم کم به جامانده تماس­ها را پاسخ نمی­دهند و به همین ترتیب بسیاری از تماس­های شما بی نتیجه خواهد ماند و وقت و انرژی شما تلف خواهد شد.
  • بیشتر آگهی­های موجود در پلتفرم­های آنلاین، توسط واسطه­ها و با هماهنگی­های قبلی، جهت، کنترل قیمت­ها در بازار قرار می­گیرد و به همین دلیل، مشتری واقعی نمی­تواند فروشنده واقعی را به راحتی پیدا کند و کوشش خریدار بی فایده خواهد ماند.
  • خرید خودرو از دوستان و آشنایان

خرید خودرو از دوستان و آشنایان یکی از قدیمی­ترین و مرسوم­ترین روش­های خرید خودرو است. اما موضوعی که همیشه از چشم خریداران پنهان مانده، لزوم کارشناسی خودرو است.

ممکن است خودرو دوست شما که قرار است آن را بخرید، از قبل حتی زمانی که دوست شما خبر نداشته، دچار مسائل فنی یا لکه رنگ و تعویض شدگی قطعات باشد و با خرید آن بدون کارشناسی ممکن است تا چند صد میلیون تومان ضرر کنید.

  • خرید از نمایشگاه­های خودرو

یکی دیگر از راستاهای خرید خودرو که همیشه با اما و اگرها و نگرانی­های خاص خودش همراه بوده است. قیمت گذاری غیرمنصفانه، عدم صداقت در خصوص مباحث فنی و بدنه و برخوردهای نامناسب نمایشگاه داران از جمله دلایلی هستند که باعث شده خریداران تمایل زیادی به تجربه این روش نداشته باشند.

و اما اشتباهاتی که افراد باهوش هرگز مرتکب نمی شوند ...

  1. افراد باهوش خودرو بدون کارشناسی کامل را انتخاب نمی نمایند؛ زیرا ممکن است چند صد میلیون ضرر نمایند.

75% خودروها دارای حداقل یک مشکل فنی یا بدنه هستند؛ پس هرگز نباید بدون کارشناسی دقیق خودرو بخرید. در ضمن هر فرد به طور متوسط باید از 3 یا 5 خودرو دیدن کند تا بتواند خودروی نهایی خود را انتخاب کند، فرض کنید بخواهد حداقل 3 بار هزینه کارشناسی پرداخت کند؛ اینطوری سرمایه خود را به هدر می دهد. راه چاره مناسبی برای این کار وجود دارد که در ادامه بیان می کنیم.

  1. افراد باهوش سراغ متخصص هر کار می فرایند و از او مشورت می گیرند تا وقت و انرژی زیادی را صرف بهترین انتخاب ننمایند.

در انتخاب بهترین مدل خودرو متناسب با بودجه و احتیاج، باید از مشاور یاری بگیرید تا لازم نباشد وقت و انرژی زیادی را خودتان صرف این کار کنید؛ بی هیچ نیست که از قدیم می گفته اند کار را به کاردان بسپارید!

  1. افراد باهوش همیشه ریسک خطا را در نظر می گیرند، پس سراغ جایی می فرایند که روی خدمات خود ضمانت بدهد.

کارشناسی خودرو توسط افراد متخصص انجام می گردد اما همچنان امکان رخ دادن خطای انسانی وجود دارد. باید به سراغ کارشناسی رفت که برای خدمات خود ضمانت پرداخت خسارت ارائه کند. تفاوت کارشناس های شرکتی و شخصی در اینجا تعیین می گردد زیرا تنها کارشناسان شرکتی ضمانت نامه صادر می نمایند.

کوشش همراه­مکانیک در طول این 7 سال همیشه در راستای اعتمادسازی و سهولت راستا خرید، فروش و کارشناسی خودرو بوده است. این شرکت با تجربه انجام بیش از 150هزار خرید خودرو مطمئن و با ضمانت برای خریداران و تاسیس اولین و عظیم ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده مزایای زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد:

مشاوره تخصصی رایگان:

پس از ثبت تعیینات خودروی مورد نظرتان در آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/، کارشناسان همراه مکانیک به سرعت با شما تماس خواهند گرفت و در خصوص خرید خودرو با شما همفکری خواهند کرد. متناسب با بودجه شما بهترین پیشنهادها را به شما ارائه خواهند داد.

یافتن بهترین خودرو برای شما به وسیله تمام کانال های خرید خودرو:

پس از انتها فرایند مشاوره و نهایی شدن درخواست شما، کارشناسان همراه مکانیک تمامی پلتفرم­ها و کانال­هایی که فروشندگان ممکن است خودروی خود را در آن آگهی نموده باشند را آنالیز می­نمایند، و به جای شما با فروشندگان تماس می­گیرند و باتوجه به تجربه بالا و آگاهی دقیق از شرایط روز، واسطه­ها را از فروشندگان واقعی شناسایی نموده و بهترین خودروها، با منصفانه­ترین قیمت­ها را به شما معرفی خواهند کرد.

کارشناسی خودرو در محل

پس از نهایی شدن انتخاب شما، کارشناسان همراه مکانیک به نمایندگی از شما در محل حاضر می­شوند و خودروی موردنظر شما را به صورت کامل از لحاظ فنی، بدنه و آپشن ها کارشناسی خواهند کرد و گزارش کاملی از شرایط خودرو به شما خواهند داد و شما را در انتخابتان به شکل دقیق­تری هدایت خواهند کرد. گفتنی است که کارشناسی خودروی همراه مکانیک تا هفت روز ضمانت بازگشت وجه دارد.

مشاوره عقد قرارداد

پس از نهایی شدن تصمیم شما برای خرید خودروی مورد نظرتان، مشاوران حقوقی همراه­ مکانیک در کنارتان حضور پیدا می­نمایند و به شما در راستا عقد قرارداد مشاوره­های لازم خواهند را داد تا به هیچ وجه شما متضرر نشوید.

پس فرصت را از دست ندهید، همین الان وارد سایت همراه مکانیک در آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/ شوید و درخواست خرید خودرو را ثبت کنید.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

منبع: فرارو
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 733

به "3 اشتباهی که افراد باهوش در خرید خودرو انجام نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 اشتباهی که افراد باهوش در خرید خودرو انجام نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید