23 میلیون نفر در صف خرید بلیت المپیک توکیو

به گزارش مجله لیست پیوند، در آخرین مرحله تهیه بلیت بازی های المپیک تقاضا بی سابقه بوده این در حالی است به شهروندان ژاپنی در قرعه کشی های قبلی 3.57 میلیون بلیت اختصاص داده شده است. آنها اعلام کردند برای نخستین بار تقاضا 20 برابر عرضه بوده و تقریبا 60 میلیون نفر متقاضی بلیت بازی ها بوده اند.

23 میلیون نفر در صف خرید بلیت المپیک توکیو

در آخرین مرحله فروش بلیت بازی های المپیک توکیو 23 میلیون ژاپنی ثبت نام کردند.

به گزارش فارس و به نقل از dailymail، کمیته سازماندهی بازی های المپیک 2020 توکیو گفت 23 میلیون نفر درخواست برای تهیه بلیت بازی ها بوده این در حالی است که در این مرحله قرعه کشی فقط یک میلیون بلیت در اختیار طرفداران قرار می گیرد. براین اساس تقریبا تعداد زیادی از درخواست نمایندگان دست خالی می مانند.

در آخرین مرحله تهیه بلیت بازی های المپیک تقاضا بی سابقه بوده این در حالی است به شهروندان ژاپنی در قرعه کشی های قبلی 3.57 میلیون بلیت اختصاص داده شده است. آنها گفتند برای نخستین بار تقاضا 20 برابر عرضه بوده و تقریبا 60 میلیون نفر متقاضی بلیت بازی ها بوده اند.

مرحله بعدی فروش بلیت بازی های المپیک توکیو اوایل سال آینده میلادی شروع می گردد که شهروندان ژاپنی و غیرژاپنی این فرصت را دارند تا بلیت مسابقه مورد نظر خود را تهیه نمایند.

در مجموع 7.5 میلیون بلیت برای بازی ها در نظر گرفته شده که 70 درصد آن برای ژاپنی هاست.

بلیت مراسم افتتاحیه بازی ها که 24 جولای برگزار می گردد گرانترین است و به قیمت 2700 دلار به فروش می رود. قیمت بلیت اختتامیه نیز 2 هزار دلار اعلام شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 6

به "23 میلیون نفر در صف خرید بلیت المپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 میلیون نفر در صف خرید بلیت المپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید