1200واحد مسکونی در بستک نیازمند بازسازی هستند

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران: سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بر اثر زمین لرزه صبح دیروز در بستک، تعداد 1200واحد مسکونی دراین منطقه نیازمند بازسازی یا تعمیر هستند.

1200واحد مسکونی در بستک نیازمند بازسازی هستند

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

ارسلان بهاری میمندی در گفت وگو با خبرنگاران در بستک، با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته پس از وقوع زمین لرزه در بستک، اظهار کرد: تا به امروز 3هزار و 300تخته چادر میان مردم زلزله زده این شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه سایر اقلام بنا به ضرورت و با تشخیص هلال احمر در اختیار مردم قرار می گیرد، اضافه کرد: در بحث امکانات، خوشبختانه مسئله ای خاصی وجود ندارد و اقلام ارسالی از مناطق مختلف استان و همچنین سایر استان ها، جوابگوی نیازها است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه ابتدا قرار بود اسکان موقت زلزله زدگان بصورت کمپ باشد، توضیح داد: این امر محقق نشد و مردم با آن مخالفت کردند.

بهاری میمندی با اظهار اینکه هم اکنون جوّی آرام در منطقه حاکم است، تاکید نمود: در اختیار گذاشتن چراغ های گرم کننده نفتی نیز از نظر ایمنی مقداری مشکل داشت و به همین دلیل این وسایل کمتر در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی به حضور معاون عمرانی وزارت کشور در منطقه زلزله زده بستک اشاره نمود و گفت: رییس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در بستک حضور یافت و از نزدیک امور را مدیریت کرد که امیدواریم حضور مسئولان عالی رتبه در بستک، موجب تسریع در فرایند امدادرسانی ها گردد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه درحال حاضر چادرهای اسکان موقت خانوارها در کنار منازل آنها برپا شده، گفت: طبق آنالیز های صورت گرفته، بیش از 1200واحد مسکونی در زمین لرزه بستک دچار خسارت شده و نیازمند بازسازی و تعمیرات هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 267

به "1200واحد مسکونی در بستک نیازمند بازسازی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1200واحد مسکونی در بستک نیازمند بازسازی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید