کیانی: تعویق مسابقات کسب سهمیه المپیک همه بازیکنان را اذیت می نماید، هیچ تفرقه ای در تیم بانوان دیده نمی گردد

به گزارش مجله لیست پیوند، کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان گفت: تعویق مسابقات کسب سهمیه المپیک نه تنها من بلکه همه بازیکنانی که برای کسب سهمیه کوشش می نمایند را اذیت می نماید.

کیانی: تعویق مسابقات کسب سهمیه المپیک همه بازیکنان را اذیت می نماید، هیچ تفرقه ای در تیم بانوان دیده نمی گردد

ناهید کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط اردوهای تیم ملی تکواندو بانوان گفت: خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و در روزهای گذشته نیز مسابقات انتخابی درون اردویی را برای مسابقات قهرمانی آسیا برگزار کردیم و توانستم فیکس شوم. تمام کوشش خود را انجام خواهم داد تا برای مسابقات کسب سهمیه المپیک نیز جز دو نفر منتخب اعزامی کادرفنی باشم. قرار است در صورت انتخاب از سوی کادرفنی، در مسابقات کسب سهمیه در وزن دوم المپیک حضور داشته باشم و امیدوارم در این وزن نیز بتوانم خود را نشان بدهم.

وی در مورد تعویق دوباره مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: این موضوع همه بازیکنانی که برای کسب سهمیه کوشش می نمایند و حتی بازیکنانی که سهمیه کسب کردند را اذیت می نماید، اما باید با آن کنار بیاییم. در این موقعیت ها بازیکنی پیروز است که ذهنیت قوی تر داشته باشد و بتواند از لحاظ روحی و روانی خود را حفظ کند.

کاپیتان تیم ملی تکواندو در مورد شرایط سایر بازیکنان اضافه کرد: تیم ما خیلی جوان است و باور نمی کنم با 22 سال سن کاپیتان تیم باشم. البته با وجود جوانی تیم بسیار خوبی داریم و علی رغم جوانی همه بچه ها به هم یاری می نمایند تا بتوانیم بهترین نتیجه را در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک کسب کنیم. هیچ تفرقه ای در تیم دیده نمی گردد و مطمئنم با این شرایط و اردوها بهترین نتیجه را کسب خواهیم کرد.

کیانی در مورد تورنمنت ترکیه و اردوی اروپایی صربستان تاکید نمود: حضور در تورنمنت ترکیه و اردوی صربستان به جهت افزایش آمادگی به ما یاری خواهد نمود. ما هر چقدر بتوانیم در تورنمنت های عظیم حضور داشته باشیم شانس خود را برای کسب نتایج بهتر افزایش خواهیم داد و برای مسابقات عظیم آماده تر خواهیم شد. تورنمنت ترکیه نیز بعد از مدت ها دوری از مسابقات رسمی خیلی به کادرفنی نیز برای انتخاب ترکیب تیم یاری خواهد نمود.

وی در سرانجام در مورد شانس خود برای کسب سهمیه المپیک گفت: خیلی به حضور در مسابقات اردن و کسب سهمیه المپیک امیدوار هستم و در صورت انتخاب از سوی کادرفنی تمام کوشش خود را برای این مهم انجام خواهم داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 879

به "کیانی: تعویق مسابقات کسب سهمیه المپیک همه بازیکنان را اذیت می نماید، هیچ تفرقه ای در تیم بانوان دیده نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: تعویق مسابقات کسب سهمیه المپیک همه بازیکنان را اذیت می نماید، هیچ تفرقه ای در تیم بانوان دیده نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید