کویت اروپا را به مقابله به مثل تهدید کرد!

به گزارش مجله لیست پیوند، دولت کویت بیان کرد اگر اروپا به دلیل شیوع کرونا درهای خود را به روی اتباع این کشور ببندد، مقابله به مثل خواهد نمود.

کویت اروپا را به مقابله به مثل تهدید کرد!

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از روزنامه الرأی چاپ کویت، معاون وزیر امور خارجه کویت تهدید کرد اگر کشورهای اتحادیه اروپا مانع از ورود اتباع این کشور به پایتخت هایشان شوند، کویت مانع از ورود اروپایی ها به کویت خواهد شد.

این اقدام پس از آن انجام شد که اتحادیه اروپا به دنبال افزایش شیوع کرونا در قاره سبز فهرستی از کشورهایی که ورود اتباعشان به اروپا ممنوع است، تهیه کرد. این فهرست و قوانین مربوط به آن قرار است از اول جولای (11 تیر) اجرایی گردد. در این فهرست نام کویت و 54 کشور دیگر ازجمله کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس مشاهده می گردد.

ولید الخبیزی، معاون امور اروپای وزیر امور خارجه کویت گفت: اگر نام کویت همچنان در این فهرست باقی بماند، همه گزینه های اقدام متقابل روی میز خواهد بود تا شهروندانمان بتوانند به اروپا سفر نمایند.

وی اضافه نمود: وزارت امور خارجه کویت از نماینده اتحادیه اروپا در این کشور خواسته است تا در فهرست مذکور بازنگری گردد. این در حالی است که همکاری میان کویت با کشورهای اتحادیه اروپا و دیگر کشورهای دنیا در بهترین سطح خود است.

4106/4033/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 466

به "کویت اروپا را به مقابله به مثل تهدید کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویت اروپا را به مقابله به مثل تهدید کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید