چاپ تراکت: کاظم محمودی: تراکتور با زنوزی ادامه می دهد، سال خوبی برای تراکتور رقم می خورد

به گزارش مجله لیست پیوند، سرپرست تیم فوتبال تراکتور می گوید تیمش سال خوبی را در رقابت های لیگ برتر رقم خواهد زد.

چاپ تراکت: کاظم محمودی: تراکتور با زنوزی ادامه می دهد، سال خوبی برای تراکتور رقم می خورد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، کاظم محمودی، سرپرست تیم فوتبال تراکتور عصر شنبه پس از قرعه کشی مسابقات لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر من قرعه کشی خوبی بود. امیدوارم بتوانیم بازی ها خوبی انجام دهیم. تراکتور جزو تیم هایی است که در چند سال گذشته شایسته قهرمانی بوده است اما مسائلی در تیم بوده است که ما در کوشش هستیم تا آن ها را یکی یکی رفع کنیم. امیدوارم تماشاگران با حضور خود در ورزشگاه به ما یاری نمایند.

او درباره حضور فیروز کریمی در تراکتور گفت: آقای کریمی یکی برترین مربی هایی است که در لیگ برتر فعالیت می نماید و قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد. من فکر می کنم باشگاه با انتظارات آقای کریمی کنار می آید و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای تراکتور رقم بخورد. ما تغییرات زیادی داشتیم و بازیکنان جوانی به خدمت گرفتیم. ما یک تیم جوان و با تجربه در کنار یکدیگر خواهیم داشت.

محمودی اضافه نمود: تراکتور با آقای زنوزی ادامه می دهد و مسائل ما ان شاءالله رفع خواهد شد. فوتبال ما بدون تماشاگر لذتی ندارد و امیدوارم با حضور تماشاگران بتوانیم شرایط بهتری برای خود رقم بزنیم. آقای زنوزی خیلی علاقه مند به تیم هستند و مطمئن باشید سال خوبی برای تراکتور رقم خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1197

به "چاپ تراکت: کاظم محمودی: تراکتور با زنوزی ادامه می دهد، سال خوبی برای تراکتور رقم می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: کاظم محمودی: تراکتور با زنوزی ادامه می دهد، سال خوبی برای تراکتور رقم می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید