پیامک های مشخص شرایط خانه های خالی جعلی نیست

به گزارش مجله لیست پیوند، تهران (پانا) - معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای با تایید پیامک ارسالی شده از سرشماره V.MASKAN ، بر مشخص شرایط خانه خالی تا روز اعلام شده تاکید نمود.

پیامک های مشخص شرایط خانه های خالی جعلی نیست

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای ضمن تایید پیامک ارسال شده از سرشماره V.MASKAN بر تکمیل اطلاعات ملکی سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان در تاریخ 20 و 23 دی ماه تاکید نمود.

در متن این اطلاعیه آمده است: بر اساس تکلیف وزارت راه و شهرسازی و بعلاوه اطلاعات دریافتی از دستگاه های مختلف کشور، تعدادی ملک که وجود ساکن در آنها تاکید شده است در سامانه ملی املاک و اسکان شناسایی شد. جهت معین تکلیف شرایط سکونت این املاک پیامکی با سرشماره V.MASKAN به مالکان این املاک ارسال شد که متن این پیامک بدین توضیح است: ملک شما به عنوان خانه خالی شناسایی شده است. لطفا تا تاریخ 20 دیماه 1400 و یا 23 دیماه 1400 شرایط املاک خود را در سامانه املاک و اسکان amlak.mrud.ir معین کنید. در غیر اینصورت مطابق قانون مالیات های مستقیم اقدام خواهد شد.

معاونت مسکن و ساختمان تصریح نموده است: به همین دلیل مالکان مذکور ضروری است تا تاریخ اعلام شده در پیامک دریافتی خود به سامانه املاک و اسکان به آدرس amlak.mrud.ir مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت ثبت وجود سکونت و مالیکت به وسیله مالکان مذکور بر اساس قانون ملک مذکور از جرگه خانه های خالی خارج خواهد شد.

در سرانجام آمده است: مضمون پیامک ارسال شده با سرشماره V.MASKAN کاملا موردتایید وزارت راه و شهرسازی است و شایعات مرتبط با جعلی بودن این پیامک با این سرشماره صحت ندارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1371

به "پیامک های مشخص شرایط خانه های خالی جعلی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیامک های مشخص شرایط خانه های خالی جعلی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید