پسر وزیر کشور را خط زدم، در خصوص پسر بهاروند فرافکنی شده

به گزارش مجله لیست پیوند، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: امیر قلعه نویی که به گل گهر رفت یک قیمت دارد من هم به این تیم بروم یک قیمت دارم، قیمت ژیان معلوم است، قیمت بنز هم معلوم است.

پسر وزیر کشور را خط زدم، در خصوص پسر بهاروند فرافکنی شده

به گزارش خبرنگاران، عبدالله ویسی در تبادل نظر با فارس در خصوص انتخاب غیر منتظره تیم خیبر خرم آباد گفت: دو سه پیشنهاد لیگ فزونی و همچنین دو سه پیشنهاد لیگ یکی داشتم، قصد حضور در لیگ یک را نداشتم و پیشنهاد ات لیگ فزونی را آنالیز می کردم. با یکی دو تیم لیگ فزونی هم صحبت کردم اما به توافق نرسیدیم.

وی ادامه داد: پس از آن مسعود عبدی (مالک باشگاه خیبر خرم آباد) که یکی از دوستان بسیار نزدیک من است و سابقه خیلی خوبی هم در فوتبال دارد به من پیشنهاد داد. او در این تیم سرمایه گذاری نموده و از من خواست که در این تیم به او یاری کنم. دوستان مشترک زیادی هم داشتیم که با آنها مشورت کردم، این پیشنهاد را حدود 12-10 روز آنالیز کردم و در نهایت آن را پذیرفتم و درواقع تسلیم دکتر عبدی شدم.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد در خصوص شرایط و امکانات این تیم بیان کرد: واقعا در حد لیگ برتر امکانات دارند، همه مشغول کار و کوشش هستند تا خیبر با پشتوانه طرفداران، سابقه و امکاناتی که دارد به لیگ برتر برسد. در لیگ برتر هم همه تیم ها مثل هم هستند و شرایط در نیم فصل دوم از نظر امکانات و مسائل اقتصادی، مصدومیت و جابجایی بازیکنان باید به گونه ای باشد که تیم آسیب نبیند. ما هم تمام کوششمان را می کنیم که این تیم لیگ فزونی گردد.

ویسی در خصوص کیفیت نفرات جذب شده در خیبر خرم آباد گفت: این بازیکنان نسبت به لیگ یک خوب هستند اما اگر بخواهیم لیگ فزونی شویم، دو سه بازیکن فیزیکی و خیلی خوب می خواهیم. به دنبال این هستیم که هرچه سریع تر با بازیکنان مدنظرمان صحبت و آنها را به تیم اضافه کنیم.

وی در خصوص حضور پسر حیدر بهاروند در این تیم گفت: حسین بهاروند خودش فوتبالیست است. در صبای قم پسر وزیر کشور (نجار) در تیمم بود که او را خط زدم، با این که پسر بسیار خوبی بود و پدرش هم یکی از وزرای بسیار پیروز کشورمان بود. مربیان قبلی جرات این کار را نداشتند اما من با خود او صحبت کردم و خودش هم پذیرفت. ضمن ارزشی که برای دکتر نجار قائل بودم. او فرد شایسته و لایقی هم بود اما پسرش را از تیم خط زدم چون توانایی بازی در لیگ برتر را نداشت.

سرمربی خیبر خرم آباد گفت: من این کار را انجام دادم، حالا پسر بهاروند که خودش فوتبالیست است و در تیم های مختلف بازی نموده، کاپیتان خیبر بوده و در گهر درود هم بازی نموده، صحبت هایی که مطرح می گردد فرافکنی است. خوب نیست وقتی یک مربی جابجا می گردد حرف های دیگری بزند. من 12 مدیرعامل عوض کردم و 12 مربی هم جای من را گرفتند. با همه آنها هم رابطه خوبی دارم. صحیح نیست وقتی از تیمی بیرون می آییم در خصوص آن صحبت کنیم.

ویسی با اشاره به فوتبالیست هایی که تحت تاثیر نام پدرشان قرار گرفتند، گفت: زمانی پسر علی پروین به خاطر پدرش ضربه خورد، پسر ناصر حجازی به خاطر پدرش ضربه خورد، پسر من هم به خاطر من ضربه خورد، حالا چون این بازیکن پسر حیدر بهاروند است می خواهند به او ضربه بزنند. پدرش گناه نموده که سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ است؟ آن موقع هم می گفتند پسر پروین است، یا پسر حجازی است.

وی در خصوص این که گفته می گردد قرارداد حسین بهاروند بیشتر از سایر بازیکنان خیبر است، بیان کرد: نه، اصلاً چنین چیزی نیست. او قرار بود که در تمرین حاضر گردد و من او را ببینم. اصلاً هنوز قراردادی نبسته است.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد در خصوص این که گفته می گردد، قراردادش در این تیم 2 میلیارد و 300 میلیون تومان است، گفت: اصلاً قرارداد من 10 میلیارد باشد، به کسی ارتباطی ندارد که این حرف ها را می زنند. کی روش که به کشور ما می آید یک قیمت دارد، امیر قلعه نویی که به گل گهر رفت یک قیمت دارد، من هم به مس رفسنجان بروم یک قیمت دارم. قیمت ها معلوم است. قیمت ژیان معلوم است، قیمت بنز هم معلوم است. صد سال دیگر من به گل گهر بروم، به اندازه امیر قلعه نویی به من پول نمی دهند، همین طور فرد دیگری اگر به جای من بیاید به اندازه من به او پول نمی دهند.

ویسی افزود: شاید آقای عبدی دوست دارد به من 10 میلیارد بدهد، اصلاً قرارداد من دو ساله و 20 میلیارد است! این کارها و این حرف ها زشت است. می خواهند ذهن مردم را نسبت به ما بد نمایند و تمرکز تیم ما را به هم بزنند. تا هر زمانی که آقای عبدی بگوید در این تیم قرارداد دارم. همین امروز هم بگوید به خانه برو، می روم. او را دوست دارم، سال هاست که با هم رفیقیم و رفت و آمد خانوادگی داریم. از من یاری خواست و به یاری او آمدم. ضمن این که خوزستان و لرستان رابطه خیلی خوبی دارند و لر بودن من هم، من را غیرتی کرد و دلیلی شد که به این تیم بیایم.

وی بیان کرد: دوست ندارم در خصوص قراردادم صحبت کنم. در اروپا اگر از شخصی سؤال گردد که قراردادت چقدر است می گوید این مسأله شخصی است. قرارداد من به زودی به فدراسیون می رود و معلوم می گردد چقدر است. شاید من بخواهم با مالک باشگاه خیبر کار تجاری انجام بدهم. این ها مسائل شخصی است و زشت است که بخواهیم آن را مطرح کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 759

به "پسر وزیر کشور را خط زدم، در خصوص پسر بهاروند فرافکنی شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر وزیر کشور را خط زدم، در خصوص پسر بهاروند فرافکنی شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید