پرداخت کارانه پرستاران کرمانشاهی قبل از مراسم روز پرستار

به گزارش مجله لیست پیوند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به ارزشمندی زحمات نظام پرستاری، گفت : کارانه پرستاران کرمانشاهی قبل از مراسم روز پرستار پرداخت می گردد.

پرداخت کارانه پرستاران کرمانشاهی قبل از مراسم روز پرستار

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : پرستاران مایه فخر و مباهات کادر دانشگاه علوم پزشکی هستند و زحماتی که کادر پرستاری متحمل می شوند و کار ارزشمندی که انجام می دهند علاوه بر جایگاهی که در بین مردم دارند، جایگاه و ارزش دانشگاه و حوزه سلامت را هم بالا می برد.

وی اضافه کرد: مهربانی، فداکاری، عشق و محبت در شغل پرستاری این شغل را بسیار ارزشمند ساخته و در مقایسه با سایر شغل ها، مهربان ترین شغل و رشته ای است که وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه توضیح داد: شغل پرستاری در فرهنگ و دین ما جایگاه بسیار بالایی دارد و رسیدگی به خواسته پرستاران از اولویت های ما در دانشگاه است.

محمدی اعلام کرد: با کوشش فراوان و پیگیری های اجرا شده از ابتدای سال جاری پرداخت کارانه پرستاران انجام و مبالغ سه ماهه اول سال به صورت علی الحساب تا قبل از مراسم روز پرستار به حساب تمامی پرستاران و گروه پرستاری بالینی پرداخت می شود .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1552

به "پرداخت کارانه پرستاران کرمانشاهی قبل از مراسم روز پرستار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت کارانه پرستاران کرمانشاهی قبل از مراسم روز پرستار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید