وقتی توالت لیس آمریکایی کرونا می گیرد

به گزارش مجله لیست پیوند، یک فعال فضای مجازی در آمریکا که اخیراً در چالش لیسیدن توالت شرکت نموده بود، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

وقتی توالت لیس آمریکایی کرونا می گیرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وبلاگ نویس و اینفلوئسنر 21 ساله آمریکایی که اخیراً در چالش لیسیدن توالت که در اعتراض به تمهیدات مبارزه با کرونا راه اندازی شده است، شرکت نموده و تصاویری از لیسیدن یک کاسه تولت را در فضای مجازی منتشر نموده بود، از مبتلا شدن خود به ویروس کرونا اطلاع داد.

وی تصویری از خود روی تخت بیمارستان منتشر نموده است.

این فعال فضای مجازی که اخیراً حساب کاربری اش در توئیتر مسدود شده است، روز سه شنبه ویدیوهایی را که او را در حال لیسیدن یک کاسه توالت نشان می داد، در شبکه اجتماعی Tiktok منتشر نموده بود.

اخیراً چالش دیوانه واری در آمریکا شروع شده است که طی آن بعضی فعالان فضای مجازی دیگران را تحریک می نمایند که در اعتراض به تمهیدات سختگیرانه اتخاذ شده از سوی دولت ها برای پیشگیری از شیوع کرونا، به لیسیدن هرچیزی از خریدهای سوپرمارکتی گرفته تا کاسه توالت اقدام نمایند.

این چالش در بعضی کشورهای اروپایی هم به جریان افتاده که در آن افراد کاسه توالت را لیس زده و عکسهایشان را در فضای مجازی منتشر می نمایند.

یک ویدئوی دیگر نیز در فضای مجازی انتشار یافت که دختری در سرویس بهداشتی هواپیما را نشان می داد که اقدام به لیس زدن توالت نموده است.

در یک ویدئوی دیگر نیز یک جوان سیاهپوست در یکی از واگن های متروی آمریکا در حال لیس زدن میله های داخل واگن دیده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 289

به "وقتی توالت لیس آمریکایی کرونا می گیرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "وقتی توالت لیس آمریکایی کرونا می گیرد" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی توالت لیس آمریکایی کرونا می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید