هیج فیلم جذابی متقاضی اکران نوروز نیست؟

به گزارش مجله لیست پیوند، سینمادارها همچنان به دنبال فیلمی مناسب برای اکران نوروز هستند و به همین دلیل شورای صنفی نمایش برای این نوبت اکران هنوز به نتیجه نرسیده است.

هیج فیلم جذابی متقاضی اکران نوروز نیست؟

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام مرتضی شایسته - دبیر شورای صنفی نمایش - جلسه یکشنبه، سوم اسفندماه این شورا برخلاف قرار قبلی برای اکران نوروزی به نتیجه قطعی نرسیده و لیست فیلم ها هفته آینده معین و اعلام خواهد شد.

براساس پیگیری صورت گرفته برای اکران نوروزی چند فیلم در این جلسه به عنوان متقاضی معرفی شده اند ولی برای اکران نوروزی مناسب تشخیص داده نشده و به همین دلیل آنالیز و برنامه ریزی ادامه خواهد داشت چرا که سینمادارها در کوشش هستند تا صاحبان فیلم های درخت گردو محمد حسین مهدویان، دینامیت مسعود اطیابی و چپ راست حامد محمدی را برای اکران در نوروز راضی نمایند.

پیش تر اسامی این فیلم ها به همراه بی همه چیز محسن قرایی به عنوان متقاضی اکران نوروزی مطرح شده بود، اما پخش نماینده های بعضی از این فیلم ها این مسئله را رد نموده و تاکید کردند که برای اکران در این نوبت باید شرایط حمایتی متفاوتی فراهم گردد، چرا که آن ها نگران هستند آنچه در اکران شنای پروانه و خوب، بد، جلف در این سال کرونایی رخ داد و منجر به شکست آن ها در اکران شد، بار دیگر تکرار گردد.

در این باره سعید خانی - پخش نماینده دینامیت هفته قبل به خبرنگاران گفت: اخیرا جلسه ای با نماینده سینمادارها و شورای مرکزی پخش نماینده ها داشتیم و در آنجا تاکید شد که با آنچه شورای صنفی نمایش به عنوان حمایت از اکران مطرح می نماید، نمی توان کاری انجام داد چون این حمایت ها ضمانت اجرایی ندارند. پس بهتر است سینمادارها و پخش نماینده ها راهکاری را در نظر بگیرند تا فیلم های خوب اکران شوند.

همچنین امیرحسین حیدری - پخش نماینده درخت گردو - هم گفته بود: ما می خواهیم فرمولی را برای اکران طراحی کنیم و این کار به یک سری مذاکره نیاز دارد و باید در روزهای آینده با شورای صنفی نمایش، انجمن سینماداران و همین طور با مدیران سازمان سینمایی جلسه داشته باشیم تا ببینیم شرایط را چطور می توان پیش برد که اگر ستاد کرونا اجازه اکران نوروزی بدهد و سینماها در آن مقطع پابرجا باشند فیلم های خوبی را نمایش دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 891

به "هیج فیلم جذابی متقاضی اکران نوروز نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیج فیلم جذابی متقاضی اکران نوروز نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید