هزینه اقامت در هتل آپارتمان های مشهد

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران- هزینه اقامت در هتل آپارتمان های مشهد حداقل شبی 300 هزار تومان است. الان رزرو یک شب اقامت در مقرون به صرفه ترین هتل آپارتمان های مشهد درحالی 300 هزار تومان آب می خورد که در این اتاق ها به جز یخچال هتلی و تلویزیون چیز دیگری وجود ندارد. در هتل آپارتمان های مشهد اگر اینترنت و صبحانه به امکانات سوییت های پنج یا شش نفره اضافه گردد، هزینه یک شب اقامت می تواند تا دو، سه میلیون تومان افزایش پیدا کند.

هزینه اقامت در هتل آپارتمان های مشهد

مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای اقامت در هتل آپارتمان های مشهد؛ شبی 350 هزار

به گزارش خبرنگاران، هزینه اقامت در هتل آپارتمان های مشهد الان دست کم شبی 300، 400 هزار تومان است. یکی از هتل آپارتمان های مشهد بابت سوییت های دوتخته شبی 300 هزار تومان دریافت می نماید و این هزینه برای سوییت های چهار نفره و پنج نفره به ترتیب 400 و 480 هزار تومان خواهد بود. مهمترین امکانات این هتل آپارتمان، گاز، تلویزیون و یخچال هتلی است. هزینه اقامت در یکی دیگر از هتل آپارتمان های مشهد که حدود یک کیلومتر تا حرم امام رضا فاصله دارد، از شبی 445 هزار تومان برای اتاق های سه تخته آغاز می گردد. مسئولان این هتل، آسانسور و لابی را در کادر امکانات این هتل نوشتند و طبق عکس ها می توانیم یخچال هتلی، اسپیلت، تلویزیون و تخت را هم جزو امکانات این هتل آپارتمان بدانیم. در یکی دیگر از هتل آپارتمان های مقرون به صرفه قیمت مشهد از مسافرانی که قصد اقامت در اتاق های یکنفره را دارند، شبی 500 هزار تومان می گیرند. این هزینه بابت اتاق های دوتخته 600 هزار تومان، سه تخته 900 هزار تومان، چهارتخته یک میلیون و 200 هزار تومان و پنج تخته یک میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است. از نظر امکانات، این هتل آپارتمان تفاوت زیادی با دو گزینه قبلی ندارد.

گران ترین گزینه ها برای اقامت در هتل آپارتمان های مشهد؛ شبی سه میلیون

هزینه اقامت در گران ترین هتل آپارتمان های مشهد می تواند شبی سه میلیون تومان باشد. یکی از همین هتل آپارتمان ها بابت یک شب اقامت در سوییت یکخوابه با صبحانه و ظرفیت شش نفر چنین رقمی دریافت می نماید. اینترنت، صبحانه، مبلمان، یخچال و گاز جزو امکانات این هتل آپارتمان است. همان حوالی یک هتل آپارتمان دیگر بابت سوییت یکخوابه با پنج تختخواب شبی دو میلیون تومان دریافت می نماید. هزینه اقامت در واحد های دوخوابه یکیدیگر از هتل آپارتمان های مشهد نیز شبی دو میلیون تومان اعلام شده است. این هتل آپارتمان در فاصله یک کیلومتری حرم امام رضا واقع شده است و صبحانه، مبلمان، یخچال و گاز را باید جزو امکانات آن حساب کنیم. یکی دیگر از هتل آپارتمان های مشهد رقم دریافتی بابت گران ترین سوییت خود را شبی 1.5 میلیون تومان درنظر گرفته است. این سوییت اتاق خواب ندارد، ظرفیت آن هفت نفر است و مثل اغلب هتل آپارتمان های مشهد، مهمترین امکانات آن داشتن مبلمان، یخچال و گاز محسوب می گردد.

هزینه اقامت در هتل های آپارتمان های مشهد

نوع سوییت

ظرفیت

امکانات

قیمت

سوییت یکخوابه

شش نفر

اینترنت، صبحانه، مبلمان، یخچال، تلویزیون و گاز

سه میلیون تومان

سوییت یکخوابه

پنج نفر

صبحانه، مبلمان، یخچال، تلویزیون و گاز

دو میلیون تومان

سوییت دوخوابه

شش نفر

صبحانه، مبلمان، یخچال، تلویزیون و گاز

دو میلیون تومان

سوییت بدون اتاق خواب

هفت نفر

صبحانه، مبلمان، یخچال، تلویزیون و گاز

یک میلیون و 500 هزار تومان

سوییت یکخوابه

یک نفر

مبلمان، یخچال، تلویزیون و گاز

500 هزار تومان

اتاق

سه نفر

گاز، تلویزیون و یخچال هتلی

445 هزار تومان

اتاق

دو نفر

گاز، تلویزیون و یخچال هتلی

300 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1523

به "هزینه اقامت در هتل آپارتمان های مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه اقامت در هتل آپارتمان های مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید