مهاجری: ارزش برد مقابل گل گهر بیش از شش امتیاز بود، با این برد نه ما به عرش می رسیم و نه به فرش!

به گزارش مجله لیست پیوند، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از برد مقابل گل گهر گفت: ما مثل بازی های گذشته دقیقا صاحب چند موقعیت شدیم اما توپ های مان تبدیل به گل نشد.

مهاجری: ارزش برد مقابل گل گهر بیش از شش امتیاز بود، با این برد نه ما به عرش می رسیم و نه به فرش!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران از قائمشهر، محمدرضا مهاجری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل گل گهر سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: این نتیجه ای بود که هفته ها منتظرش بودیم و برای آن ایستادگی و مقاومت کردیم. اگر امروز بازی را بردیم حاصل روزهایی بود که طرفدار پای این تیم ایستاد. امروز هم پای تیم ما ایستادند. فکر می کنم نزدیک دقیقه 80 بود که به حریف گل زدیم و طرفدار تا آن موقع از تیم حمایت کرد. امروز هم از دقیقه یک موقعیت های خوبی داشتیم اما بازیکنان کمی بی دقت بودند و تمرکز کافی را نداشتند. در بازی با شهر خودرو و پرسپولیس و استقلال تکلیف تیم معین است، چون آن ها رقیب مستقیم ما نیستند اما ارزش این بازی بیشتر از شش امتیاز بود.

وی اضافه نمود: امروز فشار کاذبی روی بچه ها بود و خدا را شکر با تعویض هایی که انجام دادیم توانستیم به گل برسیم. با تمام احترامی که برای تیم حریف قائلم اما آن ها با فشردگی بالا و لایه های دفاعی با پرسپولیس و سایر تیم ها بازی کرد، اما هیچ تیمی به اندازه ما نتوانست لایه های دفاعی این تیم را باز کند. ولی از زمانی که گل زدیم کمی تحت فشار قرار گرفتیم که خدا را شکر بچه ها روی توپ های بلند خوب کار کردند و انگیزه خوبی برای بازی با پرسپولیس گرفتیم تا ان شاالله تیم را برای نیم فصل دوم ترمیم کنیم. چیز دیگری که امروز مشهود بود، من خیلی اهل گله و شکایت نیستم، اما امروز واقعا دست مان روی نیمکت خالی بود. نبود سرلک، علی شجاعی، رضا علیاری و چند بازیکن دیگر برای تیمی مثل ما خیلی سخت است. واقعاً دم بچه ها گرم که امروز جور همدیگر را کشیدند. با این برد نه ما به عرش می رسیم و نه به فرش اما این پیروزی به ما چسبید.

سرمربی تیم نساجی در ادامه توضیح داد: درباره تیم امید هم ما امروز علی شجاعی را نداشتیم و مثل اینکه رضا علیاری هم باید برود. به هر حال باید بنشینیم و با سازمان لیگ تعامل کنیم تا در بازی با پرسپولیس ما ضرر نکنیم. چون ما تا الان تمام تعامل را داشتیم. مثلا امروز می توانستیم از علی شجاعی استفاده کنیم اما ریسک نکردیم، فقط به خاطر تیم ملی. شجاعی بعد از بازی با شهر خودرو اصلاً با ما نبوده و با تیم ملی تمرین نموده و همان جا هم تحت درمان بوده است. رضا دهقانی هم همینطور، اما دهقانی محبت کرد و آمد اما شجاعی اصلا با ما نبود. ما هم راضی می شویم تیم امید به المپیک برود و استیلی پیروز گردد، اما آن ها هم شرایط ما را درک نمایند. ببینید امروز این پیروزی چه حس خوبی در این مردم ایجاد کرد و نباید آن را دریغ کنیم و امیدوارم این حس ادامه دار باشد. به تیم داوری هم خسته نباشید می گویم و امیدوارم پیروز باشند.

مهاجری درباره اینکه آیا راه کار و چاره ای برای جلوگیری از حضور بازیکنان در تیم امید برای بازی با پرسپولیس دارد؟ گفت: صحبتی در این مورد نشده است و باید با سازمان لیگ رایزنی و تعامل کنیم که نه آن ها ضرر نمایند و نه ما. به نظرم بهترین راه این است که بازی را لغو نمایند. در هر صورت باید یک راه کاری در نظر گرفته گردد.

وی در مورد تعویض های خود در این مسابقه توضیح داد: الان که بعد از بازی بگویم ما طرح داشتیم و برنامه داشتیم مهم نیست. این مهم است که تعویض های ما جواب داد. این به ما اعتماد به نفس می دهد. سال جاری متاسفانه به دلیل بسته بودند دست مان نتوانستیم تعویضی کنیم که به ما انرژی بدهد. جا دارد این برد را هم به دو مالک مان تبریک بگویم، به صنیعی فر که تا الان زحمت کشیده و تا دیروز کنار حدادیان تیم را حمایت کرد و همچنین به حدادیان که الان مالک صد درصد سهام باشگاه است.

سرمربی تیم نساجی در واکنش به سوال خبرنگار خبرنگاران مبنی بر اینکه او در کنفرانس بازی قبل گفت مربی دروازه بانان این تیم به دلیل تصادف در بازی حضور ندارد اما این مربی اظهارات او را رد کرد و مسائل اقتصادی را دلیل غیبتش مطرح کرد، گفت: این کنفرانس برای این بازی است، اما به طور کلی من در زندگی ام دروغ نگفته ام. شاید خیلی چیزها را نگویم اما سعی کردم دروغ نگویم. با هم صحبت کردیم و گفت تصادف نموده و من هم همین را در کنفرانس مطرح کردم.

مهاجری در مورد شرایط امید سینگ نیز اعلام کرد: خیلی بازیکنان دیگر هم امروز روی نیمکت بودند، ما نمی خواهیم موردی بحث کنیم. ما با 11 بازیکن بازی را آغاز کردیم و شاید در یک بازی هم سینگ مورد احتیاج ما باشد. برای سینگ مسئله ای پیش آمد و او تقریبا یک ماه رفت و تازه آمده، باید تمرین کند تا به آمادگی برسد.

وی در مورد عدم تمرکز بازیکنانش در ضربات آخر اعلام کرد: شما بگویید چه کار کنیم؟ من اگر می توانستم این مشکل را حل می کردم، ان شاالله از این به بعد کوشش می کنیم این مشکل رفع گردد.

سرمربی تیم نساجی در مورد اینکه قرار است جلسه ای با رضا حدادیان مالک باشگاه داشته باشد و آیا این جلسه پس از بازی با پرسپولیس برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: بعد از بازی پرسپولیس دیر است. ما باید با مالک بنشینیم و در مورد قراردادها و بازیکنان صحبت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 21

به "مهاجری: ارزش برد مقابل گل گهر بیش از شش امتیاز بود، با این برد نه ما به عرش می رسیم و نه به فرش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: ارزش برد مقابل گل گهر بیش از شش امتیاز بود، با این برد نه ما به عرش می رسیم و نه به فرش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید