مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید

به گزارش مجله لیست پیوند، می توانید یک هفته را در پارک ملی گراس مورن سپری کنید، که بیش از 50 کیلومتر راستا اسکی دارد و یکی از بهترین پارک های کانادا محسوب می گردد.

مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید

از میان تمام مکان هایی که در ماه دسامبر در کانادا باید از آن ها دیدن کنید، کوه های گراوس در بریتیش کلمبیا قطعا ارزش دیدن را دارند. زمستان در کانادا نه تنها شما را از شلوغی ها دور می نماید، بلکه به شما اجازه می دهد که اوقاتی خوش را در کنار کسی که دوستش دارید، سپری کنید.

هالیفاکس که در نووا اسکوشیا واقع شده است، یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کانادا برای لذت بردن از فصل زمستان است. صرف نظر از اینکه چقدر دما در این شهر پایین است، می توانید با سورتمه های اسبی در هاتفیلد یا سورتمه سواری در کیتادل هیل، از بسیاری از جاذبه های این شهر دیدن کنید و بسیاری کارها را انجام دهید.

هالیفاکس با شربت های افرا و دیگر مواد درمانی که دارد معروف است. در این شهر می توانید از خوردن میان وعده ای که با افرای شیرین درست شده است لذت ببرید و پس از آن در جنگل ها پیاده روی کنید.

در حالی که تماشای آبشارهای عظیم در فصل تابستان مسرت بخش است، دیدن آبشارهای یخ زده کانادا در فصل زمستان نیز به همان اندازه فریبنده است. توصیف این زیبایی در قالب کلمات سخت است. این زیبایی به قدری خیره کننده است که می توانید آبشاری رویایی را در زمستان توصیف کنید. مه سردی که بالای آبشار هست نیز فضایی رویایی به آن می دهد.

منبع مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1218

به "مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید