زیباترین جاهای دیدنی ونکوور کانادا را بشناسید

به گزارش مجله لیست پیوند، ونکوور یکی از مجذوب کننده شهرهایی است که در تور کانادا بازدید خواهید کرد و این به خاطر مجذوب کنندهیت جاهای دیدنی ونکوور کانادا است که هر گردشگری را شیفته خود می نماید.

زیباترین جاهای دیدنی ونکوور کانادا را بشناسید

طبیعت شگفت انگیز، آب و هوای دوست داشتنی، پارک های بزرگ و سرسبز، سواحل درخشان و از همه مهمتر، منطقه ها شهری زیبا باعث شده است تا ونکوور جایگاه ثابتی در تورهای گردشگری کانادا داشته باشد.

اگر دوست دارید با زیباترین جاهای دیدنی کانادا در شهر ونکوور آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا باهم گشتی در این شهر زیبا بزنیم.

بهترین جاهای دیدنی ونکوور کانادا

  • پارک استنلی

پارک استنلی از زیباترین جاهای دیدنی ونکوور کانادا و یکی از بزرگترین پارک های شهری در قاره آمریکای شمالی است. پارک استنلی تقریبا به طور کامل با آب محاصره شده است. در این پارک می توانید طیف گسترده ای از سواحل، دریاچه ها و مرداب ها را پیدا نموده و اوقات خوشی را در کنار آنها برای خود بسازید.

این پارک نه تنها از بهترین مکان های دیدنی ونکوور، بلکه یکی از بهترین جاهای دیدنی بریتیش کلمبیا به شمار می رود بسیاری از شهروندان کانادا برای اوقات فراغت خود به این پارک می آیند.

بعلاوه بد نیست بدانید که ساحل پارک استنلی، با 28 کیلومتر طول بزرگترین ساحل بندری جهان است.

  • گستاون

گستاون قدیمی ترین بخش شهر ونکوور است که ساکنان اروپایی اولیه این شهر ابتدا در آن ساکن شده اند. این منطقه در نزدیکی مرکز شهر ونکوور واقع شده و به همین جهت به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. امروزه گستاون از منطقه ها دیدنی ونکوور کانادا به شمار می رود که گشت و گذار در آن به یکی از تفریحات ثابت تور ونکوور تبدیل شده است.

علاوه بر رستوران ها و کافه های متعدد و ساختمان های تاریخی، می توانید ساعت بخار ونکوور را نیز از نزدیک دیدن کنید. این ساعت که یکی از معدود ساعت های بخار موجود در جهانست، نزد گردشگران محبوبیت زیادی دارد و بسیاری از گردشگران با آن عکس یادگاری می گیرند.

  • جزیره گرنویل

یکی دیگر از مکان های دیدنی ونکوور، این جزیره زیبا در شمال شهر ونکوور است. البته پیش از هر چیز باید بگوییم که گرنویل یک جزیره نیست، بلکه شبه جزیره ای است که از جنوب با شهر ونکوور ارتباط دارد. یکی از دلایل شناخته شدن جزیره گرنویل به عنوان یکی از جاهای دیدنی ونکوور، کافه ها و گالری های متعددی است که در سال های اخیر به پاتوق هنرمندان مختلف تبدیل شده است.

بعلاوه اگر اهل خرید کردن هستید، بازار جزیره گرنویل می تواند حسابی برای شما مجذوب نماینده باشد. در این بازار می توانید تازه ترین و خوشمزه ترین غذاها و بعلاوه محصولات دست ساز متعددی پیدا کنید.

در نهایت بعد از یک خرید حسابی، می توانید پیاده روی دلنشینی در ساحل این جزیره داشته باشید و عکس های زیبایی ثبت کنید.

  • آکواریوم ونکوور

شاید بهترین جاهای دیدنی ونکوور کانادا، هیچکدام مانند آکواریوم این شهر نتواند شما را شگفت زده کند. آکواریوم ونکوور در سال 1956 افتتاح شده و اولین آکواریوم عمومی کانادا بوده است.

این آکواریوم محل زندگی هزاران گونه جانوری شگفت انگیز است و در واقع یک زیست بوم دریایی را به طور کامل بازسازی می نماید.

با سر زدن به این آکواریوم می توانید انواع مختلفی از حیوانات دریایی از قبیل دلفین، پنگوئن، سمور آبی، کوسه، سفره ماهی و … را از نزدیک ببینید. حتما می توانید بعضی از موجودات ماننده سفره ماهی ها را لمس کنید.

آکواریوم ونکوور در سال 1956 افتتاح شده و اولین آکواریوم عمومی کانادا بوده است.

  • موزه ونکوور

موزه ونکوور یکی دیگر از جاهای دیدنی شهر ونکوور کانادا است که شما را با تاریخ این شهر آشنا می نماید. این موزه که قدیمی ترین موزه ونکوور و بزرگترین موزه کانادا به شمار می رود، سال 1984 افتتاح شده از بهترین موزه های شهری جهان است که جوایز متعددی را کسب نموده است.

در این موزه می توانید آثار و اشیای باستانی متعلق به کانادا و اولین انسان هایی که در این کشور ساکن شده اند را از نزدیک ببینید. البته آثار تاریخی این موزه تنها به این موارد محدود نمی گردد. در موزه ونکوور آثار زیبایی از تمدن های آسیایی مانند چین، ژاپن، هند، ویتنام و تایلند وجود دارد. بعلاوه یک بخش از این موزه به آثار تاریخی مصر باستان تعلق دارد.

اما مجذوب نماینده ترین و مهمترین قسمت موزه ونکوور، بخشی است که به تاریخ این شهر اختصاص یافته است. وسایلی مربوط به چهره های تاریخی و برتر این شهر، سبک زندگی اهالی قدیمی ونکوور، ابزارها و … ازجمله اشیایی هستند که در این بخش موزه دیدن خواهید کرد.

  • پل معلق کاپیلانو

با وجود اینکه جاهای دیدنی ونکوور بسیار متنوع و دیدنی هستند، اما باید سری به جاهای دیدنی اطراف نیویورک هم بزنید. پارک کاپیلانو، یک پارک جنگلی زیبا در نزدیکی ونکوور است که تقریبا تمامی گردشگران ونکوور از آن بازدید می نمایند. اما جاذبه اصلی نه این پارک، بلکه پل معلقی است که در آن واقع شده است.

پل معلق کاپیلانو یکی از مهمترین جاهای دیدنی ونکوور است که 140 متر طول دارد. این پل از سطح رودخانه کاپیلانو 70 متر ارتفاع دارد و با عبور از آن، می توانید در میان درختان زیبای این جنگل قدم بزنید.

منبع: ققنوس
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1468

به "زیباترین جاهای دیدنی ونکوور کانادا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جاهای دیدنی ونکوور کانادا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید