مقاله: خرید در گوانجو | بازارهای عمده فروشی لباس و کفش، لوازم خانگی، پارچه و چرم، چای در گوانجو

به گزارش مجله لیست پیوند، مرکز خرید خیابان Mouse: خیابان موش (Lao Shu Jie) با نام خیابان خانم ها (Nu Ren Jie) نیز شناخته می شود. این مرکز در بخش شمالی China Plaza در جاده Zhong Shan قرار دارد. صدها مغازه در این خیابان، محصولات ساخت چین و لباس، کفش و لوازم تزئینی می فروشند. جنس های این خیابان از اجناس خیابان پکن ارزان تر هستند ولی نسبت به آنجا شلوغ تر است. چانه زدن هم الزامی است.

مقاله: خرید در گوانجو | بازارهای عمده فروشی لباس و کفش، لوازم خانگی، پارچه و چرم، چای در گوانجو

بازارهای لوازم ساختمانی اکثرا در خیابان های Nanan و Danan و Taikang قرار دارند. برای مثال می توان بازار محصولات دکوراتیو در شماره 30 خیابان Nanan را نام برد.

مجسمه های یشمی: به دلایلی، مردم چین عاشق کالاهای یشمی هستند، از لباس های تدفین امپراتورها گرفته تا گردنبندهایی که بسیاری از مردم چین امروزه به گردن دارند. زیور آلات یشمی، شامل دستبندهای یشمی، حلقه های یشمی و گوشواره های یشمی هستند. دکوری های یشمی که بسیاری برای دکوراسیون خانه یا دفترشان استفاده می کنند شامل گل ها و گیاهان یشمی، مجسمه های یشمی، حیوانات و پرنده های یشمی هستند. گلدان های یشمی، کوزه ها و دیگر محصولات دکوری نیز خیلی محبوب هستند.

تجارت عمده فروشی لباس و پارچه در گوانجو بسیار پر جنب و جوش است و بازارهای عمده فروشی لباس زیادی در گوانجو وجود دارند. مشهورترین بازارهای عمده فروشی لباس در گوانجو این ها هستند:

خیابان محصولات یشمی و سرامیکی Yuansheng: خیابان Yuansheng بزرگترین ترمینال محصولات یشمی و سرامیکی در گوانجو است. قریب به هزار مغازه در این خیابان، محصولات با کیفیت متنوعی مانند ظروف چینی Jingdezhen، کوزه گری Yixing، سنگ های Fujian و یشم Burma را ارائه می دهند.

منبع مقاله: خرید در گوانجو | بازارهای عمده فروشی لباس و کفش، لوازم خانگی، پارچه و چرم، چای در گوانجو

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1220

به "مقاله: خرید در گوانجو | بازارهای عمده فروشی لباس و کفش، لوازم خانگی، پارچه و چرم، چای در گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: خرید در گوانجو | بازارهای عمده فروشی لباس و کفش، لوازم خانگی، پارچه و چرم، چای در گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید