معرفی ساعت های شیک و گران قیمت بوگاتی

به گزارش مجله لیست پیوند، ماه آوریل بود که شرکت جیکوب اند کو از ساعت برجسته ای برای یک درصد ثروتمندان دنیا رونمایی کرد. این ساعت که بوگاتی شیرون توربیلون نام داشت از بعضی ویژگی های مشابه با هایپرکار مشهور این خودروساز سود می برد. جدای از طراحی بسیار خاص و متمایز، این شاهکار از یک بخش کوچک شبیه پیشرانه 16 سیلندر 8 لیتری بوگاتی شیرون سود می برد.

معرفی ساعت های شیک و گران قیمت بوگاتی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پدال، قطعاً چنین ساعتی جذابیت های زیادی داشته اما شرکت جیکوب اند کو چهار نسخه جدید از ساعت شیرون توربیلون را معرفی نموده و آپشن های بیشتری را به این ساعت تشکیل شده از 578 قطعه مختلف افزوده است.

اولین آپشن ساعت یاد شده به قاب طلای 18 عیار با کریستال ضد انعکاس و تاج های تیتانیومی DLC و لوگوی خاص بوگاتی مربوط می گردد. آپشن دوم هم مشابه همین مورد بوده اما از الماس های سفید درخشان سود برده و تنها به 52 قطعه محدود بوده درحالی که آپشن اولی با 72 قطعه در دسترس است.

مورد بعدی الماس های مشکی و سفید 391 است که از قاب طلای سفید 18 عیار برخوردار است. بند پلاستیکی از ساعت دارای عناصر طلای سفید و الماس است. نهایتاً به برجسته ترین گزینه بین این چهار ساعت می رسیم که از کریستال سفیر و قاب پشتی خاص ساخته شده و بند لاستیکی آن دارای عناصر تیتانیومی است.

اگرچه قیمت این چهار ساعت جدید اعلام نشده اما فکر نمی کنیم که قیمت آن ها از قیمت 280 هزار دلاری شیرون توربیلون قبلی ارزان تر باشد.

همان گونه که گفته شد این ساعت ها بسیار خاص و فراوری محدود بوده و قطعاً مالکان محصولات بوگاتی از آن ها استقبال خواهند کرد. چنین افرادی در هنگام خرید ساعت توربیلون به قیمت آن که معادل یک دستگاه مک لارن 720S فکر نخواهند کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 767

به "معرفی ساعت های شیک و گران قیمت بوگاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ساعت های شیک و گران قیمت بوگاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید