مطهری: شرایط استقلال افتضاح است

به گزارش مجله لیست پیوند، مهاجم تیم فوتبال استقلال می گوید مدیران این باشگاه توجهی به مسائل ندارند.

مطهری: شرایط استقلال افتضاح است

به گزارش خبرنگاران، ارسلان مطهری، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نساجی بیان نمود: نساجی تیم خوبی است اما درگیر مسائل است. نساجی بسته بازی کرد و گل زدن سخت شده بود. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز حیاتی را بگیریم. امیدوارم این نتایج ادامه دار باشد.

او درباره اعتراض بازیکنان استقلال به مسائل این تیم هم گفت: شرایط افتضاح است. نمی دانم آقای مددی چه کاری می نماید. حداقل می تواند با بازیکنان صحبت کند و بگوید مشکل چیست. مدام می گوید های وب یاری نموده است. پس کجاست؟ ما چیزی ندیدیم. در هتل به ما گفتند به خاطر هزینه فقط یک نوع غذا به ما می دهند. غذا را پرس کردند و به ما دادند. درباره این چیزها صحبت کردن بچه گانه و مدرسه ای است. آنقدر فشار به ما می آید. وقتی می بریم مدیرعامل استقلال عظیم باید به رختکن بیاید و به بازیکنان خسته نباشید بگوید. من فکر می کنم این طرز برخورد اصلا درست نیست.

مطهری اضافه نمود: من مسئله ای ندارم بابت این حرف ها جریمه بشوم. من و هم تیمی هایم و کادرفنی از این شرایط ناراحتیم و اینجا باید بگوییم. می خواستیم درون خانواده حل گردد اما گویا متوجه نمی شوند. استقلال الان صدر جدول است. اگر بخواهید به استقلال یاری کنید الان زمانش است نه این که بعدا بگویید شما نتیجه نگرفتید. نمی خواخم زیاد این مسائل را باز کنم. الان بهترین زمان یاری کردن است.

بازیکن استقلال درباره این که اعضای هیات مدیره استقلال گفته اند بازیکنان 30 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت نموده اند هم شرح داد: من حدودا 15 درصد از قراردادم را گرفته ام. درباره مسائل دیگر نمی خواهم صحبت کنم. نباید درباره قرارداد من صحبت گردد. نه من و نه کس دیگری. این یک مساله محرمانه است. من از سال گذشته طلب ندارم. دریافتی بازیکنان زیر 20 - 10 درصد بوده است. مطمئن شرایط قشنگی نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 851

به "مطهری: شرایط استقلال افتضاح است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: شرایط استقلال افتضاح است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید