فیلم ، چه کسب وکارهایی باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند؟

به گزارش مجله لیست پیوند، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفت وگوی ویژه خبری تلویزیون گفت: همه واحدهای صنفی دولتی و خصوصی از پالایشگاه گرفته تا نانوایی باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند.

فیلم ، چه کسب وکارهایی باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند؟

به گزارش خبرنگاران، ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: محسن فرهادی گفت: حدود 81 راهنما در سایت مرکز سلامت بارگذاری شده است و با ثبت نام صاحبان کسب و کار در سامانه یاد شده، پیامکی حاوی لینک دستورالعمل مربوط به محیط آنها به شماره تلفنی که ذکر کرده اند، ارسال می شود.

وی شرح داد که پس از ارسال پیامک صاحبان واحدهای صنفی در 6 گروه مختلف دستورالعمل های مربوطه را دانلود و پس از مطاله باید آن را به مورد اجرا بگذارند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت شرح داد: تمام واحدهای صنفی دولتی و غیر دولتی پس از ثبت نام در این سامانه کد و مجوزخود را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام همه واحدهای صنفی که فعالیت آنها ممنوع بوده و یا مجوز فعالیت داشتند در این سامانه ضروری است، گفت: صاحبان صنوف باید اطلاعات صحیح صنف خود را ارائه دهند در غیر این صورت از فعالیت واحدهای صنفی که اطلاعات مغایری بدهند جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: شرط آغاز فعالیت مشاغل غیر پرخطر | اعلام مصادیق اصناف پرخطر

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 332

به "فیلم ، چه کسب وکارهایی باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، چه کسب وکارهایی باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید