تغییر 180 درجه ای خانم سرشناس

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران:تیپ روناک یونسی اینبار با مدل موی تازه و چتری سوژه شد.

تغییر 180 درجه ای خانم سرشناس

روناک یونسی متولد 05 دی ماه سال 1359 در تهران می باشد. روناک یونسی دوران دبیرستان را در رشته گرافیک گذراند .روناک یونسی لیسانس طراحی صنعتی از دانشکده هنر و معماری دارد. روناک یونسی فرزند اول یک خانواده شش نفره است. روناک یونسی سه خواهر دارد، مادرش فرهنگی و مدیر دبیرستان دخترانه است.

روناک یونسی در کودکی بسیار شیطون بوده و خرابکاری زیاد می نموده، اما از آنجا که مادرش شاغل بود، مراقبت از خواهرانش را همواره برعهده داشته به همین علت از کودکی شخصیت استقلال طلبی در او به خوبی نمایان بوده ضمن اینکه خانه داری و آشپزی را از همان روزهای نوجوانی به خوبی فراگرفته است. او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود.

روناک یونسی در حال تحصیل در دانشگاه بود که به پیشنهاد یکی از دوستانش برای تست فیلم گرگ و میش قاسم جعفری می رود و برخلاف تصورش بعنوان بازیگر اصلی انتخاب میشود. در سال 86 با سریال زمین آسمانی، اولین تجربه خود را در تلویزیون بدست آورد.

بعد از این در سریال رستگاران سیروس مقدم به ایفای نقش خجسته پرداخت و به زن احمدرضا مشهور شد.

روناک یونسی یک ازدواج ناموفق داشته و از همسر اولش طلاق گرفته است همسر اولش علیرضا قربانی نقش احمدرضا در سریال رستگاران بود که خود روناک یونسی در نقش خجسته در آن سریال بازی میکرد.

روناک یونسی سال 1391 وقتی 32 ساله بود با یک مدل و بازیگر بنام محسن میری 27 ساله ازدواج کرد. روناک یونسی و محسن میری تجربه همکاری در سریال سقوط آزاد را داشتند و با هم آشنا شدند و ازدواج کردند.

روناک یونسی و همسرش دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد. مهرسام اولین پسر روناک یونسی است و مهراز دومین پسر روناک یونسی شهریورماه سال 96 به دنیا آمد.

محسن میری مدلینگ، مربی تغذیه و بدنسازی نیز هست و دستی هم در کار بازیگری دارد. امرار معاش هم از یک طریق دیگر است و ایشان مشغول کار آزاد هم هستند.

روناک یونسی چندین سال است به همراه همسرش از کشور مهاجرت نموده است.

دلگرم

منبع: رکنا
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1386

به "تغییر 180 درجه ای خانم سرشناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر 180 درجه ای خانم سرشناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید