فروشگاهی برای ابزارهای هوش مصنوعی تاسیس می گردد

به گزارش مجله لیست پیوند، شرکت OpenAI، سازنده چت بات ChatGPT، میخواهد یک فروشگاه برای ابزارهای هوش مصنوعی که به وسیله فناوری خود ساخته است، ایجاد کند.

فروشگاهی برای ابزارهای هوش مصنوعی تاسیس می گردد

به گزارش اینفورمیشن، با ساخت این فروشگاه به شکل یک استورمجازی، تمام ابزارهایی که این شرکت هوش مصنوعی برای بازار فناوری و شناسایی تقلب های مالی از داده های مربوط به تراکنش های آنلاین توسعه داده است، به متقاضیان ارائه می نماید.

سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI در دیداری که با توسعه دهندگان خود داشت این ایده را بیان کرد. شرکت های Aquant و Khan Academy هم که از مشتریان این شرکت هستند، به انتشار مدل های هوش مصنوعی مبتنی بر ChatGPT خود روی این مارکت پلیس ابراز علاقه نموده اند.

شرکت هوش مصنوعی OpenAI با این کار می تواند به طور بالقوه با استورهای اپلیکیشنی که به وسیله مشتریان و شرکت های فناوری دیگر مانند Salesforce و Microsoft اداره می شوند، رقابت کند. هدف نهایی OpenAI از ساخت این فروشگاه مجازی، توسعه پایگاه مشتریان و فناوری هوش مصنوعی و ارائه خدمات بیشتر به مخاطبان است.

در طول چند سال گذشته، توجه زیادی به فناوری هوش مصنوعی شده و شاهد پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه بوده ایم. به عنوان مثال مایکروسافت در سال 2019و قبل از ظهور چت بات ChatGPT، سرمایه گذاری حداقل یک میلیارد دلاری روی این شرکت انجام داد. علاوه براین، در اوایل امسال سرمایه گذاری دیگری به ارزش 10 میلیارد دلار به وسیله این غول فناوری انجام شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1641

به "فروشگاهی برای ابزارهای هوش مصنوعی تاسیس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاهی برای ابزارهای هوش مصنوعی تاسیس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید