سفر به سواحل بهشتی ترکیه

به گزارش مجله لیست پیوند، کشور ترکیه یکی از مقاصد محبوب در میان تورهای خارجی برای ایرانیان بوده که سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. در این میان شهرهای ساحلی مارماریس، کوش آداسی،ازمیر و آنتالیا به ویژه در تورهای تابستانی گوی سبقت را از سایر شهرهای ترکیه ربوده اند. سواحل ترکیه اعم از سواحل شنی زیبا به همراه خلیج های کوچک، دریاچه ها و جزایر مارماریس، برترین سواحل کوش آداسی با آب های کریستالی و آب و هوای مدیترانه ای، سواحل شنی با چشمه های درمانی ازمیر در کنار دریای اژه و سواحل آنتالیا با هتل ها و اقامتگاه های بی نظیر خود توانسته اند گردشگران زیادی را از سراسر جهان و کشورهای اطراف به خود جذب کنند. این حجم از زیبایی و تنوع در سواحل ترکیه به سلیقه ها و تقاضاهای مختلف مسافران پاسخ داده و لذت یک سفر دل انگیز را در آن ها به وجود آورده است.

سفر به سواحل بهشتی ترکیه

سواحل شنی و آب های کریستالی مارماریس

شهر مارماریس با قدمتی هزارن ساله و با داشتن طولانی ترین خط ساحلی در میان سواحل ترکیه به یکی از مقاصد مجذوب کننده در تورهای خارجی تبدیل شده است. سواحلی نظیر ایچملر که نزدیک ترین ساحل به مارماریس بوده در بیشتر تورهای مسافرتی و به ویژه تور مارماریس مورد توجه مسافران قرار می گیرد.یکی دیگر از سواحل ترکیه در مارماریس خود ساحل مارماریس بوده که تحت عنوان ساحل طولانی (Long Beach) با ورزش های آبی نیز بسیار شناخته شده است. ساحل و خلیج ترنج هم که در فاصله بیست و یک کیلومتری مارماریس واقع شده دارای برچسب پرچم آبی به خاطر پاکیزگی آب و شن و ماسه ها می باشد و در فهرست برترین سواحل ترکیه حرفی برای گفتن دارد. ساحل و خلیج کوملوبوک در شش کیلومتری خلیج ترنج و بیست و پنج کیلومتری شهر مارماریس واقع شده که با رستوران های ماهی مشهور و آب شفاف در میان مسافران سواحل ترکیه معروفیت یافته است. از دیگر ویژگی های ساحل کوملوبوک مسیرهای معروف کوله گردی و پیاده گردی آن بوده که به ویژه برای مسافران بگ پکری بسیار مجذوب کننده و دوست داشتنی است. از فعالیت های آبی و گردشگری سواحل مارماریس می توان به پاراسیلینگ، جت اسکی، بنانا، قایق سواری و بعلاوه لذت بردن از حمام آفتاب، آب های کریستالی، تماشای جنگل و پیاده روی روی شن های داغ اشاره نمود که در سفر به سواحل ترکیه نباید از آن ها غافل ماند.

سفر به سواحل اژه ای کوش آداسی

یکی دیگر از شهرهای مهمی که سواحل آن در زمره برترین سواحل ترکیه قرار می گیرد؛ شهر کوش آداسی بوده که در استان آیدین قرار گرفته است. کوش آداسی یک جزیره بی نظیر در دریای اژه است که با آب های فیروزه ای، سواحل شنی گسترده و استراحتگاه های ساحلی اش در میان گردشگران تور کوش آداسی و مسافران سواحل ترکیه دارای محبوبیت فراوانی است. سواحل داون تاون، لیدیز یا بانوان، ساحل طویل، گلدبیچ و دیاموند بیچ، ساحل شن های نقره ای و بسیاری از ساحل های دیگر در کوش آداسی و جزیره پرندگان در سفر به سواحل ترکیه خودنمایی می کنند. از امکانات و خدمات سواحل کوش آداسی می توان به چترهای آفتابگیر، تخت های بسیار راحت، اتاقک های تعویض کردن لباس، سرویس ماساژ و ماساژورهای حرفه ای، انواع بار، دکه های خوراکی ها و سرویس های بهداشتی تمیز مورد توجه گردشگران تورهای سواحل ترکیه قرار می گیرد. پارک های آبی، مراکز تفریحی، پارک های عمومی این سواحل انواع فعالیت ها و ورزش های آبی را به مسافران و گردشگران تورهای سواحل ترکیه ارائه می دهند و توانسته اند جوابگوی نیازهای آن ها باشند.

سواحل ازمیر با پلاژهای شنا و حمام آفتاب

ازمیر یکی از شهرهای ساحلی کنار دریای اژه و سومین شهر پرجمعیت ترکیه بوده که از نظر برخورداری از سواحل در فهرست زیباترین سواحل ترکیه قرار می گیرد. سواحل ازمیر یکی از محبوب ترین و خارق العاده ترین جاذبه های گردشگری این شهر بوده که سالانه گردشگران زیادی را با تورهای مختلف داخلی و خارجی و به ویژه با تور ازمیر تابستان 1401 به خود جذب می نماید. از مهم ترین سواحل ازمیر می توان ساحل فوکا در چند کیلومتری شمال ازمیر، ساحل دیکیلی در خط ساحلی دریای اژه، ساحل چشمهمحبوب برای موج سواری، ساحل پیرلانتا به رنگ سفید، ساحل آنتینکوم با ماسه های نرم و طلایی و ساحل لیکا برای شیرجه در آب می باشند که در تور سواحل ترکیه و ازمیر گردشگران را مجذوب خود می کنند. تخت آفتاب گرفتن، چترهای کرایه، بارها، سکوهای مخصوص ورزشکاران حرفه ای، رستوران های غذایی دریایی، آکادمی های موج سواری به زبان انگلیسی، فضای مطبوع، سواحل کم عمق، فضای باز و کافی، فروشگاه های کوچک، هتل ها و ویلاهای ساحلی همه و همه از امکانات بی نظیر سواحل ازمیر می باشند. لذا به گردشگران تورهای ازمیر توصیه می کنیم که از این امکانات در سواحل ترکیه نهایت لذت را ببرند.

سواحل آنتالیا شگفت انگیزترین سواحل ترکیه

یکی از شهرهای مهم و زیبای گردشگری ترکیه شهر آنتالیا بوده که با سواحل منحصربه فرد خود در میان مقاصد تورهای ترکیه و به ویژه تور آنتالیا می تواند محبوبیت بالایی را به دست آورد. از میان سواحل آنتالیا ساحل لارا با هتل های لوکس و مجلل، ساحل بلک با داشتن جنگل و اماکن تاریخی متعدد، ساحل کنیالتی با کوه های سبز و صخره ها، ساحل فازلیس یا ساحل فیروزه ای، ساحل چیرالی با به جای مانده های شهر تاریخی لیسیان، ساحل کمر با چشمه ها و آبشارهای فراوان، ساحل پاترا با تمیزی منحصربه فرد خود و ساحل المپوس با امواج نقره ای خود توانسته اند آنتالیا را به یک مقصد در تور سواحل ترکیه تبدیل کنند. فعالیت های گردشگری در سواحل آنتالیا از تنوع و مجذوب کنندهیت زیادی برخوردار بوده که مسافران را شگفت زده خواهند کرد. فعالیت های ورزشی نظیر گلف، تنیس، فوتبال، جت اسکی، کشتی های بادبانی، قایق سواری، پلاژهای گردشگری و استراحتگاه ها باعث مجذوب کنندهیت بیشتر سواحل آنتالیا شده است. از مهم ترین پلاژهای ساحلی آنتالیا می توان به بلک، لارا، کارپوکالدیزان و کنوو اشاره نمود که در تور سواحل ترکیه به مسافران ارائه می شود.

تور سواحل ترکیه با آژانس مسافرتی سلام پرواز

تورهای خارجی به مقصد سواحل ترکیه در میان مسافران ایرانی دارای محبوبیت فراوانی بوده لذا رزرو این تورها باید از طرف یک آژانس مسافرتی معتبر صورت بگیرد تا باعث رضایت خاطر مسافران شود. آژانس مسافرتی سلام پرواز نیز به عنوان مجری مستقیم تورهای ترکیه آماده خدمات رسانی به مسافران گرامی بوده و کیفیت ارائه این خدمات را سابقه طولانی خود در حوزه گردشگری تضمین خواهد نمود. مسافران و گردشگرانی که قصد رزرو تور ترکیه سلام پرواز را دارند می توانند به سایت این مجموعه به نشانی salamparvaz.com مراجعه نموده و از قسمت تورهای ترکیه اقدام به ثبت نام در تور مورد نظر خود کنند. البته مسافران محترم می توانند برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص هتل ها و یافتن تور مورد علاقه خود با شماره 22221500 تماس گرفته و از مشاوره های تخصصی کارشناسان سلام پرواز استفاده کنند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1499

به "سفر به سواحل بهشتی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به سواحل بهشتی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید