فال روزانه 28، 09، 1398

به گزارش مجله لیست پیوند، فال روزانه پنج شنبه 98/09/28

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان مبارک، سالی سرشار از انرژی و نشاط را آغاز خواهید کرد و هرچقدر از سال تولدتان بگذرد، انرژی و شادابی بیشتری را تجربه خواهید کرد. انسان مبادی آداب و با اخلاقی هستید و این صفات در ماه های دی و بهمن ماه که از راه می رسد گره های زیادی را از کار شما باز خواهد نمود. فروردین ماه سال آینده، پرهیجان ترین ماه در ماه های سال تولدتان را تجربه خواهید کرد و در این ماه احتمال دریافت هدیه ای باارزش بسیار است. در خوشی و تفریح زیادی روی نکنید و در سالی که پیش رو دارید، جانب تعادل را در همه چیز نگه دارید. اگر تا به امروز عاشق نشده اید، شهریور ماه سال آینده محتمل است گرفتار عشقی سوزان و آتشین شوید. در سالی که انتظار شما را می کشد به دستاوردهای زیادی خواهید رسید و بسیاری از آرزوهای تان برآورده خواهد شد. این سال را با خوشی و شادمانی به انتها برسانید و خاطره چنین سالی را در ذهن تان ماندگار کنید.

فال روزانه 28، 09، 1398

اهل مصرف دخانیات هستید و این قضیه روی سلامتی شما تأثیر بدی گذاشته است و امروز آثار منفی مصرف دخانیات را حس می کنید، اهمیت بیشتری به سلامتی خود بدهید و دخانیات را کنار بگذارید. به لحاظ اقتصادی شب و روز خوبی را سپری خواهید کرد و امشب پولی که مدتی پیش به کسی قرض داده بودید را دریافت می کنید. مهمانی در راه منزل شما است و از هم صحبتی با این مهمان حسابی لذت خواهید برد. ایده های جدیدی در سر دارید، این ایده ها را دست کم نگیرید و امروز به آنها جامه عمل بپوشانید. موقعیتی برای سفر در پیش رو دارید، این سفر به مکانی است که تا به امروز به آنجا مسافرت ننموده اید، در نتیجه این مسافرت را به فال نیک بگیرید و در کنار بازدید از مکان های جدید، با افراد تازه آشنا شوید و دوستی های جدیدی برقرار کنید. امروز همسر یا عشق زندگی تان به یاد روزهای اولیه عاشقی تان افتاده و با زنده کردن خاطرات خوش گذشته، روز خوبی را در کنار شما سپری خواهد نمود.

روز خوبی را به لحاظ سلامتی آغاز نموده اید و امروز حسابی سرخوش و شاد هستید، به لحاظ اقتصادی نیز روز خوبی انتظار شما را می کشد و پولی که قبلاً به انجام کاری هزینه نموده اید، امروز به سودآوری می رسد و درآمد چشمگیری عاید شما خواهد شد. امروز بعد از ظهر بهترین فرصت برای گشت و گذار به همراه دوستان و رفقای قدیمی است. افراد زیادی ادعای دوستی و یاری به شما را دارند و به امید این دوستان می خواهید شغل تان را عوض کنید. چنین کاری به هیچ وجه پیشنهاد نمی گردد چرا که این دوستان با اولین مشکل از شما دوری خواهند جست و در کار جدید با مسائل تازه شما را تنها می گذارند. امروز زمانی را برای دلجویی و احوال پرسی از بزرگ ترها و ریش سفیدان فامیل اختصاص دهید و پذیرای پند و اندرز آنها باشید. مدتی است که می خواهید به همراه همسر یا عشق زندگی تان بعدازظهری دونفره را سپری کنید، امروز این فرصت مهیا می گردد و حسابی از بودن در کنار هم لذت خواهید برد.

مواظب خوردوخوراک تان نیستید و بیش از حد غذا می خورید، قبل از اینکه این روحیه شما را به دردسر بیاندازد، پرخوری را کنار بگذارید و تعادل را در خوردن غذا رعایت نمایید. امروز یک دعوای حقوقی در پیش دارید و احتمالاً موضوع این دعوا به امور اقتصادی مربوط می گردد، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که شما برنده این دعوای حقوقی خواهید شد و رأی مورد نظر را بدست می آورید. امروز مشاجره ای میان شما و یکی از اعضای فامیل در می گیرید، این مشاجره را جدی نگیرید و اجازه ندهید فکرتان به آن مشغول گردد. قصد شراکت تجاری یا همکاری برای انجام کاری را دارید، امروز زمان خوبی برای شراکت است به شرط اینکه فرد متخصص و کاربلدی را برای شراکت انتخاب کنید. روحیه ای رقابت طلب دارید و این روحیه به شما یاری می نماید تا در هر زمینه ای که به آن وارد می شوید، برنده میدان باشید. امروز با همسر یا عشق زندگی تان با شوخی و خنده صحبت خواهید کرد و در میان این شوخی ها حرفی از دهان شما بیرون می آید که عشق زندگی تان از این حرف ناراحت می گردد و به مشاجره ای کوچک ختم خواهد شد. این مشاجره دیری نخواهد پایید و پس از مدتی دوباره میان شما و عشق زندگی تان صلح وصفا برقرار می گردد.

روز کسالت بار و خسته نماینده را آغاز نموده اید و انرژی لازم را برای انجام کارها ندارید، این روحیه باعث شده تا با کوچک ترین برخورد از کوره در بروید و مشاجره راه بیاندازید. در نتیجه امروز تا می توانید رفتار خود را کنترل کنید و به جای اینکه مشغول کار شوید، از تفریح و سرگرمی برای کنترل اعصاب خود یاری بگیرید. همسر یا عشق زندگی تان بدون اینکه متوجه باشد، کاری بسیار خوشایند را انجام خواهد داد و از بابت این کار حسابی شادمان خواهید شد. امروز روز خوبی برای تازه کردن دیدوبازدید از دوستان و آشنایان قدیمی است. کاری را انجام داده اید و از اینکه این کار را تمام و کمال به انتها رسانده اید مطمئن هستید، اما در انجام این کار چیزی از چشم شما پنهان مانده و امروز یک بار دیگر تمام جوانب انجام این کار را آنالیز کنید.

امروز در موقعیتی بسیار حساس قرار خواهید گرفت و به لطف عزت نفس بالایی که دارید، این موقعیت را با موفقیت و سربلندی پشت سر خواهید گذاشت. انسان احساساتی و رقیق القلبی هستید، امروز تصمیم مهمی باید بگیرید که به احساسات شما ربط دارد و خوش قلبی شما ممکن است نتیجه این تصمیم را تغییر دهید، در نتیجه در کنار اینکه قلب و احساس خود را در این تصمیم گیری لحاظ می کنید، از عقل سلیم خود هم یاری بگیرید و تصمیمی با تدبیر و درایت اتخاذ نمایید. اهل پس انداز و صرفه جویی هستید و پولی که قبلاً پس انداز نموده اید، امروز به کارتان خواهد آمد و گره ای از مسائل تان را باز می نماید. در محل کار یا منزل به حرف زیردستان و کوچک ترهای خانواده گوش نمی دهید، مطمئن باشید ادامه این رویه چیزی به غیر از ضرر برای شما به دنبال ندارد و از قلم نیاندازید که هر سری، عقلی دارد و از امروز به پیشنهاد های کوچکترها و زیردستان توجه کنید. در حین کار اصلاً تمرکز ندارید و بابت این قضیه وقت زیادی را در طول روز هدر می دهید. امروز به فکر فراگیری راه های افزایش تمرکز باشید و تا در آینده ای نزدیک اعصابی پولادین پیدا کنید.

امروز بوسیله دوستان نزدیک خود با فردی جهان دیده آشنا خواهید شد، تبادل نظر با این فرد تأثیر زیادی روی شما خواهد داشت و افکارتان را تغییر می دهد. به لحاظ اقتصادی ثبات ندارید و برای تثبیت شرایط اقتصادی خود باید به فکر صرفه جویی و پس انداز باشید. امروز از آن روزهایی است که حوصله ندارید و زود از کوره در می روید، در چنین شرایطی حواس تان به حرف هایی که می زنید باشد و مواظب باشید تندیِ زبانِ شما، دل کسی را نسوزاند. امروز زمانی که برای خرید بیرون از منزل رفته اید یا در پارک مشغول گردش هستید، با فردی روبرو می شوید که مدت ها پیش با او مشاجره ای داشته اید. از قلم نیاندازید که گذشته ها گذشته است و به جای اینکه از این فرد گله ای داشته باشید، بهتر است با وی از درِ دوستی وارد شوید.

انسان سخت کوش و پرتلاشی هستید و همواره تا دیروقت کار می کنید، امروز زمان خوبی است که کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همواره تعطیل کنید و به انجام کار موردعلاقه تان بپردازید. میان شما و همسر یا عشق زندگی تان مشاجره ای اتفاق افتاده و او را دلخور نموده اید، عشق زندگی تان به رغم اینکه از شما دلخور است، اما باز هم به شما در انجام کارها یاری خواهد نمود تا به شما ثابت کند که بیشتر از این حرف ها عاشق تان است. اگر قصد انجام کار مهم یا پروژه خاصی را دارید، همین امروز آستین بالا بزنید و این پروژه را انجام دهید.

امروز به لحاظ سلامتی چیزی کم و کسر ندارید و اگر می خواهید در طول روز سلامتی و انرژی خود را حفظ کنید، از انجام کارهایی که به سلامت شما آسیب وارد می نماید برحذر باشید. روز خوبی برای کسب درآمد و تجارت نیست و اگر شش دانگ حواس تان را جمع معامله ها و امور اقتصادی خود نکنید، در معامله هایی که انجام می دهید ضرر هنگفتی خواهید کرد. فرزند شما یا یکی از نزدیکان تان به دستاوردی مهم در زندگی رسیده است و امروز از بابت این موفقیت شما را سربلند خواهد نمود. اهل یاری به دیگران هستید و پاسخ نه، در قبال درخواست یاری نمی دهید، امروز فردی از شما درخواست یاری می نماید، اما به او نه بگویید چرا که این یاری خیرخواهانه نیست و شری در آن نهفته است. مدت زیادی است که می خواهید بعدازظهری را دور از هیاهوی جامعه، به تنهایی سپری کنید و کتاب بخوانید. امروز این موقعیت فرا خواهد رسید و تا می توانید با خودتان خلوت کنید. همسر یا عشق زندگی تان هدیه ای غیرمنتظره به شما می دهد تا ثابت کند که بی بهانه و دلیل دوست تان دارد.

انسان کینه جویی هستید و امروز به این نتیجه خواهید رسید که با کینه جویی نمی توان در دل دیگران جایی پیدا کرد و بهتر است به جای کینه و تنفر، بذر مهر و محبت در دل تان بکارید. امروز از صبح که از خواب بلند شده اید با مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که بعدازظهر پول خوبی به دست شما می رسد و این مسائل پایان پیدا می نماید. با همسر یا عشق زندگی تان به درک متقابل نرسیده اید و اگرنمی خواهید رابطه تان از چیزی که هست، بدتر گردد، امروز فرصتی را کنار بگذارید و در این خصوص با هم صحبت کنید. اهل کسب تجربه نیستید و همواره راه خودتان را در زندگی می روید، از قلم نیاندازید که با این راه به جایی نمی رسید و اگر به موفقیت های بیشتری فکر می کنید، بهتر است پای صحبت افراد متخصص و کاربلد بنشینید و تجربه های آنها را آویزه گوش کنید. امروز بعدازظهر فرصت فراغتی پیدا خواهید کرد تا به کار مورد علاقه تان مشغول شوید.

امروز حادثه ای ناگوار برای شما رخ خواهد داد، صبر و حوصله خود را در این حادثه از دست ندهید و رویکردی شکیباانه به حل این مشکل داشته باشید. مدتی است که قصد انجام کار مهمی را دارید اما پول لازم برای این کار فراهم نمی گردد، امروز زمان خوبی است که به دنبال منابع اقتصادی لازم بگردید و مطمئن باشید که بودجه لازم برای انجام این کار فراهم خواهد شد. انسان خوش قلب و درستکاری هستید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما امروز ممکن است دیگران از این روحیه سوء استفاده نمایند و کار دست شما بدهند. وسواس زیادی به انجام کارهای غیرضروری دارید و همواره کارهای مهم را به دلیل انجام کارهای غیرضروری به عقب می اندازید، این رویه صدمه زیادی به کار و زندگی شما وارد نموده است و از امروز کارها را بر اساس اهمیت، اولویت بندی کنید. همسر یا عشق زندگی تان همواره سنگ شکیبا شما بوده و امروز نیز ناراحتی های خود را با او درمیان بگذارید و از بازکردن سفره دل تان پیش وی احساس راحتی و آرامش کنید.

روز خوبی را در پیش ندارید و امروز با فردی بر سر انجام کاری به مشکل برخواهید خورد و اگر مواظب نباشید، پول کلانی را سر این اختلاف از دست خواهید دارد. امروز یکی از اعضای فامیل که در غربت زندگی می نماید با شما تماس می گیرد و خاطره های خوش گذشته را زنده خواهید کرد. اگر ازدواج ننموده اید و مدتی است که دل در گرو کسی دارید، امروز عشق زندگی تان صحبت از ازدواج را با شما مطرح می نماید و اعلام خواهد نمود که حاضر است با شما پیمان عشقی جاودان ببندد. قبل از اینکه به تمام جوانب زندگی فکر کنید به این پیشنهاد پاسخ مثبت ندهید و قبل از دادن پاسخ بله، حسابی فکر کنید. وقت زیادی از زندگی خود را با دوستان و رفقا سپری می کنید و ادامه این رویه، چیزی به غیر از ناکامی شما در زندگی به دنبال نخواهد داشت.

امروز با پدر، مادر یا یکی از بزرگ ترهای فامیل مشاجره ای خواهید داشت و با این رفتار، بزرگان فامیل را دلخور نموده اید. در اولین فرصت از آنها دلجویی کنید و اجازه ندهید کدورتی میان شما و ریش سفید های فامیل باقی بماند. روزی که آغاز نموده اید را با حواس جمع ادامه دهید و حسابی مواظب اموال تان باشید، چرا که احتمال سرقت اموال یا از بین رفتن آنها وجود دارد. اصلاً به سروضع خود نمی رسید و این قضیه زمینه رنجش خاطر همسر یا عشق زندگی تان را فراهم نموده است. امروز روز خوبی است که تصمیم بگیرد از اکنون به بعد همواره خوش تیپ و مرتب باشید. امروز فردی به شما پیشنهاد شغلی پاره وقت را خواهد داد، این شغل را قبول کنید و مطمئن باشید که درآمدی خوبی روانه حساب بانکی تان خواهد شد. فرصتی برای مسافرت در پیش رو دارید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می توانید در این مسافرت خوش بگذرانید.

منبع: برترین ها
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 12

به "فال روزانه 28، 09، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 28، 09، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید