شطرنج پیچیده پرسپولیس برای الهلال با ماموریت 2 بازیکن

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران: پرسپولیس امشب از ساعت 21.30 به وقت تهران به مصال الهلال در عربستان می رود تا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. این بازی تقابل اندیشه های یحیی گل محمدی با لئوناردو ژاردیم سرمربی مطرح الهلال عربستان است.

شطرنج پیچیده پرسپولیس برای الهلال با ماموریت 2 بازیکن

به گزارش خبرنگاران، البته دو سرمربی درشرایطی مقابل هم قرار می گیرند که شاید کار سختی برای شناسایی ترکیب حریف نداشته باشند، ولی در این میان علامت سوال بزرگی وجود دارد که الهلالی ها و لئوناردو ژاردیم را سردرگم نموده است؛ اینکه پرسپولیس قرار است با چه ترکیبی در خط حمله بازی کند؟

این موضوعی است که یحیی گل محمدی بعد از بازی با استقلال تاجیکستان تا به حال آن را مخفی نگه داشته، ولی حالا می تواند مثل یک شطرنج باز حرفه ای، مهره هایش را برای مقابله با رقیب قدرتمند عربستانی در پیشانی خط حمله بچیند. با توجه به اینکه حضور امید عالیشاه در بازی امشب تقریبا قطعی به نظر می رسد و وحید امیری هم مهره ... قابل تعویض یحیی گل محمدی است، این 2 بازیکن نقش اصلی را در مهره چینی یحیی ایفا می نمایند.

عالیشاه به عنوان مهاجم پرسپولیس

پیش تر این رخ داده که یکی از وینگر های پرسپولیس به عنوان مهاجم کار نمایند. اگر عالیشاه قرار است به عنوان مهاجم در ترکیب قرار بگیرد به این معنی است که احسان پهلوان از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد و سپس از بین عیسی آل کثیر و مهدی عبدی، یکی مهاجم اصلی پرسپولیس می گردد.

وحید امیری به عنوان مهاجم پرسپولیس

آچار فرانسه پرسپولیس تا به حال در پست مهاجم هم بازی نموده و بعید نیست دوباره چنین گردد. اگر وحید قرار باشد در پست مهاجم بازی کند به این معنی است که سعید آقایی در سمت چپ خط دفاعی فیکس می گردد. اگر چنین گردد، آن وقت از بین مهدی عبدی و عیسی آل کثیر یکی در کنار وحید امیری در خط حمله قرار می گیرد.

عالیشاه به عنوان هافبک و وحید به عنوان مدافع پرسپولیس

اگر چنین گردد، احسان پهلوان و سعید آقایی هر دو روی نیمکت خواهند بود و این بار دیگر انتخاب با یحیی گل محمدی است که زوج خط حمله اش را چطور بچیند. او می تواند به طور همزمان از مهدی عبدی و عیسی آل کثیر در خط حمله استفاده کند تا قدرت بیشتری به پیشانی خط حمله اش دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1249

به "شطرنج پیچیده پرسپولیس برای الهلال با ماموریت 2 بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شطرنج پیچیده پرسپولیس برای الهلال با ماموریت 2 بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید