خبر بد برای فوتبال ایران، مجوز حرفه ای محکومان در فیفا لغو می گردد

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران، روزنامه الاقتصادیه عربستان از تصمیم جدی کنفدراسیون آسیا و بیشتر شدن سخت گیری ها در ارتباط با مباحث اقتصادی باشگاه ها خبر داده است.

خبر بد برای فوتبال ایران، مجوز حرفه ای محکومان در فیفا لغو می گردد

این روزنامه خاطرنشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا میخواهد هر باشگاه آسیایی را که به دلیل شکایت بازیکنان و مربیان خود به خاطر عدم دریافت یا تاخیر در دریافت مطالباتش در فیفا جریمه می گردد از اعطای مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کند.

ماجرای اسفبار بدهی باشگاه های ایران به مربیان و بازیکنان داخلی و خارجی بر هیچکس پوشیده نیست. تقریباً بیشتر بازیکنان و مربیان خارجی بعد از اتمام قراردادشان به دلیل عدم دریافت مطالبات در موعد مقرر به فیفا شکایت می نمایند و باشگاه های ایران بخصوص استقلال و پرسپولیس در این زمینه رکورددار هستند. بازیکنان و مربیان داخلی هم که دستشان به جایی بند نیست در صورتی که خوش شانس باشند بعد از چند سال می توانند مطالبات خود را زنده نمایند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا چند سالی است که در ارتباط با مسایل اقتصادی باشگاه ها سخت گیری هایی را سازماندهی نموده و هر سال بر این سخت گیری ها اضافه می نماید. یکی از تاکیدات کنفدراسیون فوتبال آسیا که طی دو سال گذشته باشگاه های ایران را به دردسر انداخت صدور مجوز حرفه ای به شرط بستن پرونده های اقتصادی در مجامع قضایی یا دریافت رضایت شاکیان بود. استقلال و پرسپولیس دو تیمی بودند که بخشی از مطالبات گذشته خود را با این فشار پرداخت کردند تا از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 420

به "خبر بد برای فوتبال ایران، مجوز حرفه ای محکومان در فیفا لغو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای فوتبال ایران، مجوز حرفه ای محکومان در فیفا لغو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید