سیستان و بلوچستان در اولویت نخست بسته سرمایه گذاری وزارت صمت قرار گرفته است

به گزارش مجله لیست پیوند، معاون نوسازی و بهره برداری سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) گفت: سیستان و بلوچستان از لحاظ بهره مندی از بسته سرمایه گذاری تعریف شده وزارت صمت در اولویت اول کشور قرار گرفته است.

سیستان و بلوچستان در اولویت نخست بسته سرمایه گذاری وزارت صمت قرار گرفته است

روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت (صمت) سیستان و بلوچستان؛ فرشاد مقیمی در جریان سفر به استان سیستان وبلوچستان اظهارداشت:با همکاری اداره کل صمت سیستان و بلوچستان طرح های صنعتی، معدنی و تجاری و اولویت دار این استان معین شده است..

وی اضافه نمود: وزارت صمت در پی توسعه فعالیت های تولیدی کشور طرح های مختلفی تعریف نموده که بوسیله بخش های مختلف وابسته به وزارت صمت در سیستان و بلوچستان در حال اجرا است.

معاون نوسازی و بهره برداری سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران توضیح داد: براساس اجرای سیاست دولت سیزدهم به جهت توسعه صنایع در تمامی استانها، سیستان و بلوچستان از لحاظ بهره مندی از بسته سرمایه گذاری تعریف شده وزارت صمت در اولویت اول کشور قرار گرفته است.

وی بیان نمود: با همکاری دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان توسعه زیر ساختها از جمله آب و برق به توسعه صنعت استان یاری بسزایی خواهد نمود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز اظهارداشت: وزارت صمت براساس طرح آمایش سرزمینی در پی توسعه و نوسازی صنایع در سطح استان و کشور است.

ایرج حسن پور ادامه داد: براساس اولویت بندی، طرح های صنعتی در سطح استان توسعه می یابد و 19طرح مهم صنعتی ایجاد و فعال خواهند شد.

وی اضافه نمود: از مجموع کل طرح های سیستان و بلوچستان برای تعداد یک هزار و 148 طرح جواز تاسیس صادر شده که مجموع اشتغال مندرج در جواز تاسیس به رقم 23 هزار نفر رسیده است.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مهر 1401 بروزرسانی: 7 مهر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1525

به "سیستان و بلوچستان در اولویت نخست بسته سرمایه گذاری وزارت صمت قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستان و بلوچستان در اولویت نخست بسته سرمایه گذاری وزارت صمت قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید