سهام تسلا برای پرداخت مالیات واگذار شد

به گزارش مجله لیست پیوند، ایلان ماسک یک میلیارد دلار دیگر از سهام تسلا را واگذار کرد و به هدف 10 درصدی واگذاری سهام نزدیک شد.

سهام تسلا برای پرداخت مالیات واگذار شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، بر اساس اسناد اقتصادی منتشر شده ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، 934 هزار سهام دیگر یا حدود 1.02 میلیارد دلار از سهام خود در خودروهای الکتریکی را واگذار کرد.

مدیرعامل تسلا گفت: بخشی از سهام خود را می فروشد تا صورتحساب اقتصادیاتی هنگفتی که حداقل 11 میلیارد دلار است را بپردازد.

ماسک بعلاوه از گزینه هایی برای خرید نزدیک به 1.6 میلیون سهم تسلا با قیمت 6.24 دلار برای هر سهم استفاده کرد که به وسیله بسته جبرانی در سال 2012 به وی اعطا شد. وال استریت ژورنال گزارش کرد که سهام ماسک در تسلا با اعمال گزینه های خود در این سه ماهه از حدود 170.5 میلیون سهم به بیش از 177 میلیون سهم افزایش یافته است.

سهام تسلا در امسال بیش از 54 درصد افزایش یافت و ماسک را به ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل کرد و طبق برآورد فوربس، دارایی خالص او از 275 میلیارد دلار فراتر رفته است. او در حال حاضر حقوق یا پاداش نقدی دریافت نمی کند و تا به امروز سهام تسلا را نفروخته اما وام های قابل توجهی در برابر بخشی از سهام خود در تسلا دریافت نموده بود.

انتظار می رود که ماسک بزرگ ترین صورت حساب اقتصادیات فردی در تاریخ ایالات متحده باشد و اقتصادیات بر عایدی فدرال و کالیفرنیا بیش از 11 میلیارد دلار تخمین زده می گردد. بر اساس بعضی برآوردها، ماسک هنوز بیش از یک میلیون سهم دیگر برای فروش دارد تا به هدف 10 درصدی نوامبر خود یعنی حدود 17 میلیون سهم برسد.

تسلا در خصوص مجموع مبلغی که میخواهد برای رسیدن به آن هدف بفروشد، پاسخی نداد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1327

به "سهام تسلا برای پرداخت مالیات واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهام تسلا برای پرداخت مالیات واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید