سرپرست نفت مسجدسلیمان: درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت می گردد، درخواست ورود تماشاگران را داریم

به گزارش مجله لیست پیوند، سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که بخشی از مسائل اقتصادی این باشگاه ظرف دو روز اخیر رفع خواهد شد.

سرپرست نفت مسجدسلیمان: درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت می گردد، درخواست ورود تماشاگران را داریم

ابوذر شجاعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بازگشت بازیکنان نفت مسجدسلیمان به تمرینات گفت: روز گذشته (یکشنبه) همراه با فرماندار مسجدسلیمان و مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در اردوی تیم حاضر شدیم. پیگیری هایی در سطح استان صورت گرفته و ان شاءالله امروز یا فردا، درصدی از قرارداد اعضای تیم پرداخت می گردد. بخشی از مبلغ واریز شده به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به بازیکنان داده می گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نفت مسجدسلیمان می تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد یا خیر، توضیح داد: لیست تیم تکمیل شده است و امیدوارم با بازیکنان باکیفیتی که داریم، در ادامه لیگ برتر نتایج خوبی به دست بیاوریم.

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره شرایط استادیوم شهید بهنام محمدی برای ورود طرفداران فوتبال به خبرنگاران گفت: گیت های استادیوم در ورودی استادیوم واقع شده است، اما باید نرم افزار فروش بلیت را به روزرسانی کنیم. امکانات داخلی استادیوم هم مسئله ای ندارد و از سازمان لیگ تقاضا داریم که اجازه ورود تماشاگران نفت را به استادیوم بدهد. مسئله ای برای میزبانی از تماشاگران نداریم و منتظر نظر سازمان لیگ فوتبال هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1283

به "سرپرست نفت مسجدسلیمان: درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت می گردد، درخواست ورود تماشاگران را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست نفت مسجدسلیمان: درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت می گردد، درخواست ورود تماشاگران را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید