ساپینتو: پایمان را روی پدال گاز گذاشتیم و متوقف نشدیم

به گزارش مجله لیست پیوند، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی فوق العاده ای از هر 3 تیم را شاهد بودیم.

ساپینتو: پایمان را روی پدال گاز گذاشتیم و متوقف نشدیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ریکاردو ساپینتو بعد از پیروزی 6 بر یک مقابل طرفدار در نشست خبری گفت: بازی فوق العاده ای امروز شاهد بودیم از سوی هر سه تیم. حتی تیم داوری. در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که فکر می کنم ارزش تیم طرفدار بیش از این نتیجه ای بود که به دست آمد.

وی اضافه کرد: آن ها نیمه اول خیلی خوب کار کردند. البته موقعیت زیادی ایجاد نکردند، ولی خوب جنگیدند و کوشش کردند و ایده های خوبی برای بازی داشتند با بازیکنان خوب. نیمه اول کوشش کردند و خیلی مثبت بودند تا فوتبال خوبی ارایه نمایند؛ اما در همه دقایق بازی بهتر بودیم و برترین موقعیت ها را ایجاد کردیم. بعد از گل سوم بازیکنان حریف اعتقاد خودشان را یواش یواش از دست دادند. بعد از گلی که زدند مقداری شانس داشتند، اما بعد از گل چهارم انگیزه شان را از دست دادند. ما هم گل های بیشتری زدیم، اما این نتیجه به خاطر این رقم خورد که خیلی جدی بودیم و خیلی جنگیدیم و به حریف احترام گذاشتیم و در 15 دقیقه آخر این نتیجه را رقم زدیم. تفاوت هر دو تیم این فاصله نتیجه نبود. بخاطر این بود که ما متوقف نشدیم و ادامه دادیم.

*پایمان را روی پدال گاز گذاشتیم و متوقف نشدیم

سرمربی استقلال بیان کرد: پایمان را روی پدال گاز گذاشتیم و ادامه دادیم و تا دقیقه آخر عقب نشستیم، این رفتار و عملکرد خوبی بود از تیم ما و هرگز در این مسابقه متوقف نشدیم این همان ذهنیتی است که من می خواهم به بازیکنانم و تیمم افتخار می کنم و به طرفداران افتخار می نمایند. نشان دادند فوق العاده بودند. در این بازی تماشاگران بیشتری به استادیوم آمدند که فوق العاده بود و این رویا را دارم که استادیوم را پر از تماشاگران استقلال بببینم که ممکن نیست، زیرا استادیوم در حال تعمیرات است و لی هر بازی بیشتر و بیشتر می آیند و این خیلی خوب است.

*نمی خواستیم با پنالتی زدن حسینی، حریف را تحقیر کنیم

سرمربی استقلال در خصوص اینکه پنالتی دادن به حسینی تحقیر تیم حریف بوده است گفت: این رفتاری نبود که حسینی بخواهد انجام بدهد. او یک بازیکن فوق العاده و یک کاپیتان فوق العاده است. این رفتار بخاطر اینکه علیه کسی باشد نبود. تصمیم هیجانی و احساسی بود نه بی احترامی، در انتها بازی اولین نفری بودم که رفتم سمت سرمربی حریف و گفتم که چه شد که این اتفاق رخ داد و نمی خواستیم کسی را تحقیر کنیم و خودم به همه احترام می گذارم و یک چیزی بود که رخ داد، ولی با نیت بدی نبود. احتیاط داشتم که بروم به سرمربی تیم حریف بگویم شرایط را شرح بدهم.

*خیلی از رسانه ها من را بیرون می گذاشتند

ساپینتو در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه یک سری در فضای مجازی فشار ایجاد کردند و جریان مخربی روی سرمربی تیم فشار آورد، اما اکنون ساپینتو جایگاه ویژه ای بین طرفداران دارد گفت: از این هفته ها و ماه ها گذشته و از زمانی که من آمدم خیلی ماه ها گذشته است. نه همه رسانه ها؛ بلکه خیلی رسانه ها من را بیرون می گذاشتند و می گفتند بیرون می رود. این فقط چند هفته نبود بلکه در طول خیلی از ماه ها. ولی من روی تیم و بازیکنانم تمرکز کردم و این برایم مهم نیست.

*قائدی خودش خواست، حسینی پنالتی دوم را بزند

ساپینتو در خصوص اینکه چرا به قائدی اجازه ندادید پنالتی بزند تا به صدر جدول گلزنان نزدیک گردد گفت: تصمیم گرفت خودش پنالتی را به حسینی بدهد. دومین پنالتی را می خواستم به قائدی بدهیم. پنالتی اول تصمیم من محبی بود. ما در خصوص شرایط تصمیم می گیریم و بازیکنان این تصمیم را نمی گیرند. اینکه اگر پنالتی زن ما در زمین نباشد من تصمیم دیگری می گیرم. اول محبی تصمیم بود و بعد قائدی بود، اما خودش تصمیم گرفت پنالتی را به حسینی بدهد. او در تمرینات خیلی زیاد گل می زند. مثلا خود دروازه بان ما خیلی پنالتی را گل می نماید و ممکن است در جام حذفی احتیاج داشته باشیم که دروازه بان هم پنالتی بزند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1613

به "ساپینتو: پایمان را روی پدال گاز گذاشتیم و متوقف نشدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: پایمان را روی پدال گاز گذاشتیم و متوقف نشدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید