اتفاق خوب برای یحیی؛ گام به گام تا فرمول اصلی

به گزارش مجله لیست پیوند، برد مقابل فولاد می تواند یحیی گل محمدی را امیدوار کند که ترکیب برنده اش را برای بازی های بعدی پیدا نموده است

اتفاق خوب برای یحیی؛ گام به گام تا فرمول اصلی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، برد پرسپولیس مقابل فولاد با یک پیغام امیدوارنماینده برای طرفداران پرسپولیس همراه بود. تیم یحیی گل محمدی بالاخره راه و به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روش بردن را پیدا کرد. راهی که مقابل استقلال به بخشی از آن دست یافته بود و در بازی با فولاد به نوعی آن را تکمیل کرد. یحیی با اصرار به تفکراتش و البته تغییر و اصلاح آن ها در تمرینات و بازی های لیگ بالاخره به ترکیب و سیستمی رسیده که به نظر می رسد می تواند این تیم را در راستا قهرمانی راهنمایی کند.

در بازی پرسپولیس و فولاد دو اتفاق مهم افتاد. مهدی عبدی برای دومین هفته متوالی گل زد و احمد نوراللهی هم بعد از عدم موفقیت مقابل سپاهان و از دست دادن موقعیت های زیاد در دربی، توانست در پست جدیدش دروازه حریف را باز کند. یحیی، اما چه مراحلی را طی کرد تا به این ترکیب رسید. او بعد از امتحان کردن بازیکنان مختلف در خط حمله متوجه شد که از این طریق به نتیجه نمی رسد. بازی بدون مهاجم مقابل سپاهان هم اصلا تجربه خوبی نبود. وحید امیری یا هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس توانایی بازی در سیستم بدون مهاجم را ندارند که بتوانند نقش مهاجم کاذب را بازی نمایند. به همین دلیل سرمربی پرسپولیس از تلفیق این دو تاکتیک به پرسپولیس فعلی رسید.

در تیم فعلی قرمزها، مهدی عبدی مهاجم تخصصی پرسپولیس در خط حمله به میدان می رود. احمد نوراللهی که قدرت شوتزنی خوبی دارد و به خوبی در موقعیت ها قرار می گیرد برای تکمیل مهدی عبدی پشت سر او قرار می گیرد. وحید امیری که بیشترین کارایی را در کنار خط دارد به محل محبوبش منتقل می گردد تا بعد از هفته ها بتوان نشانی از او در زمین دید. با اضافه شدن کمال کامیابی نیا، نفوذ های نوراللهی به ساختار دفاعی تیم هم ضربه نمی زند. سیامک نعمتی به پست دفاع راست می رود و در حملات از جناح راست هم به تیم یاری می نماید. عالیشاه، شیری، آرمان رمضانی و بقیه گزینه ها هم روی نیمکت هستند تا دست یحیی برای تعویض هایش باز باشد. سیستمی که به نظر می رسد بهترین راه چاره برای شرایط فعلی قرمزهاست و بازی خوب در دربی و برد مقابل فولاد می تواند تاییدی بر این مدعا باشد.

یحیی البته بعد از پیدا کردن این ترکیب فرصتی برای نفس کشیدن ندارد. چون درست در روزی که به نظر می رسید خیال او تا حدود زیادی بابت فاز حمله تیمش راحت شده مصدومیت دو مدافع میانی و تاثیرگذار این تیم دغدغه ای جدید برای کادرفنی به وجود آورد. یحیی بدون استراحت حالا باید برنامه های جدید برای سروسامان دادن به خط دفاعی تیمش را پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 824

به "اتفاق خوب برای یحیی؛ گام به گام تا فرمول اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق خوب برای یحیی؛ گام به گام تا فرمول اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید