دارخوین با دست پُر به نمایشگاه می آید

به گزارش مجله لیست پیوند، جان مراد احمدی مدیر انتشارات دارخوین اصفهان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران درخصوص کم وکیف حضور در نمایشگاه کتاب 1402 گفت: برای نمایشگاه سال جاری صد عنوان کتاب چاپ اولی داریم که یکی از شاخص ترین های آن کتاب عبور از دجله است. این کتاب دهمین عنوان از کارنامه عملیاتی لشکر 8 نجف اشرف محسوب می گردد. عبور از دجله به وسیله ستاد تدوین برنامه عملیاتی لشکر 8 نجف اشرف و زیر نظر پژوهشگر حسین موحدی نجف آبادی تالیف شده است. در این کتاب عملکرد این لشکر در عملیات آبی-خاکی بدر از فرودین 1363 تا خاتمه اسفند همان سال در 456 تدوین شده است.

دارخوین با دست پُر به نمایشگاه می آید

وی ادامه داد: کتاب پزشکان عملیاتی یک مجموعه سه جلدی است که گفت وگو با پزشکانی است که در جنگ حضور داشته اند. هر پزشک یک کتاب برایش تعریف شده است که تحقیق و نگارش آن به عهده مرتضی مسالح بوده است. از دیگر کارهای شاخص دیگر کتاب فانوس های معابر است که مجموعه شهدای اطلاعات سپاه استان یزد، چهار محال بختیاری و اصفهان است که در هزار صفحه تدوین شده است.

مدیر انتشارات دارخوین با اشاره به آثار پرفروشی که سال جاری تجدید چاپ شده اند گفت: کتاب محسن ما روایت همرزمان شهید محسن حججی است که چاپ چهارم آن عرضه خواهد شد. بعلاوه دو عنوان از مجموعه سیاوشان سیستان که به خاطرات 27 شهیدی می پردازد که در حادثه خاش لشکر امام حسین(ع) در طی انفجار یک اتوبوس به وسیله گروه های منحرف به شهادت رسیدند. کتاب اول به وسیله ناهید حسن پور و کتاب دوم به وسیله زهره عطایی به نگارش درآمده اند که تجدید چاپ آن به نمایشگاه کتاب 1402 می رسد. اثر پرفروش دیگر چاپ چهارم کتاب آقای مدیر سیره مدیریتی شهید حسین خرازی است که در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. در غرفه بچه ها چاپ دوم ستاره بارون و ماشین دودی بابا و چاپ دوم مهندس شهر قشنگ که اختصاص به شهید شهبازی دارد عرضه خواهد شد.

مدیر انتشارات دارخوین با اشاره به برنامه های جنبی این غرفه در سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بیان داشت: جشن امضای بیست ودومین چاپ کتاب مجید بربری را خواهیم داشت که زندگی و خاطرات شهید مجید قربانخانی است که به قلم کبری خدابخش نوشته شده است. بعلاوه آیین رونمایی از جلد یازدهم کارنامه عملیاتی لشکر نجف در سرای اهل قلم رونمایی انجام می پذیرد. مولفان آثار از جمله نویسندگان کتاب های سیاوشان سیستان و مجید بربری یک روز در میان در غرفه حضور خواهند داشت و جوابگوی علاقه مندان کتاب خواهند بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1619

به "دارخوین با دست پُر به نمایشگاه می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارخوین با دست پُر به نمایشگاه می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید