خرابکاری دسته جمعی در پرسپولیس با 2 اشتباه باورنکردنی ، بازیکنی که به فوتبال خودش هم خیانت کرد!

به گزارش مجله لیست پیوند، پرسپولیس مهاجم ندارد؛ باور کردن این گزاره برای باشگاهی که در همین فصل 2 قرارداد دلاری با شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا بسته، کمی سخت است اما باید پذیرفت که واقعیت همین است.

خرابکاری دسته جمعی در پرسپولیس با 2 اشتباه باورنکردنی ، بازیکنی که به فوتبال خودش هم خیانت کرد!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، پرسپولیس برای تقویت خط حمله می توانست عیسی آل کثیر را هم به عنوان بازیکن آزاد به لیست تیمش اضافه کند ولی ظاهرا با این بازیکن هنوز به توافق نرسیده است. البته آل کثیر هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و حتی گل محمدی هم چند روز پیش به این موضوع اشاره نمود که عیسی برای رسیدن به شرایط بازی به 2ماه زمان احتیاج دارد. هم اکنون جذب یک مهاجم آماده و گلزن مهم ترین احتیاج پرسپولیس است، از باشگاه هم خبر می رسد که بعضی ایجنت ها در حال معرفی مهاجمان خارجی به پرسپولیس هستند ولی با نحوه رفتن لوکادیا بعید است پرسپولیس دوباره سراغ جذب مهاجم خارجی برود. احتمالا جدا از علیپور، پرسپولیس چند مهاجم لیگ رجحان را هم در تیررس خود قرار خواهد داد.

پرسپولیس بعد از کوچ ناگهانی لوکادیا و مصدومیت قابل پیش بینی شیخ، برای شهرآورد بازیکنی را در خط حمله قرار داد که مهاجم مرکزی نیست. یحیی از مدت ها قبل نشان داده که علاقه زیادی به استفاده از مهدی عبدی ندارد و حتی استفاده از یک 9 کاذب را به حضور او در زمین ترجیح می دهد. در چنین شرایطی جای خالی مهاجم داخلی استاندارد مثل عیسی آل کثیر در باشگاه بیشتر احساس می گردد. بازیکنی که این روزها می توانست عصای دست یحیی گردد و گره خط حمله پرسپولیس را باز کند. هم خود عیسی و هم باشگاه اما با مجموعه ای از تصمیم های غلط و بعلاوه تعلل غیرضروری، همه چیز را به بن بست کشاندند. عیسی در پرسپولیس جایی ندارد و شاید هرگز فضای حضور دوباره در باشگاه برای او مهیا نگردد. آنچه در خصوص این بازیکن و باشگاه رخ داده، یک فرصت سوزی تمام عیار است؛ یک خرابکاری دسته جمعی که افراد زیادی در آن نقش مستقیمی داشته اند.

آل کثیر راه طولانی تبدیل شدن به یک بازیکن محبوب در پرسپولیس را در سریع ترین زمان ممکن طی کرد. او خیلی زود به یک ستاره تأثیرگذار در باشگاه تبدیل شد اما یک شادی گل غیرمسئولانه، اجازه نداد او برای 6 ماه حتی در جلسه های تمرینی پرسپولیس ظاهر گردد. شاید اگر در آن مقطع برخورد مناسبی با او صورت می گرفت، دیگر چنین اتفاقی تکرار نمی شد اما قرمزها سیاست دیگری را در پیش گرفتند و با حمایت بیش از حد از یک بازیکن خطاکار، همه چیز را پیچیده کردند. دومین ضربه بزرگ به عیسی در پرسپولیس، آسیب دیدگی رباط او بود که این بازیکن را با یک سرعت گیر بزرگ دیگر روبه رو کرد. با این حال درست بعد از این اتفاق، او تصمیم غلطی گرفت که تاوان بسیار سنگینی هم داشت.

عیسی می توانست به سرعت جراحی کند و بعد از 6 ماه دوری، دوباره به زمین مسابقه برگردد. او اما از این کار طفره رفت و تصمیم داشت که با همان رباط پاره برای پرسپولیس بازی کند. اگر در همان مقطع جراحی نموده بود، از آغاز این فصل تیمش را همراهی می کرد و به خصوص در هفته های سرنوشت ساز تیم بدون لوکادیا و دیاباته، دوباره به مرد اول خط حمله باشگاه تبدیل می شد. با این حال اشتباه عجیب این بازیکن موجب شد که همچنان دور از تیم بماند. استراتژی آل کثیر برای اتخاذ چنین تصمیمی تعیین بود. او باور داشت که جراحی در این شرایط سنی، فوتبالش را به خطر می اندازد. با این حال بسیار عجیب بود که باشگاه با وجود داشتن قرارداد با این ستاره، او را وادار به جراحی نکرد. بی توجهی مدیران پرسپولیس به این ماجرا، موجب شد که این بازیکن عملا رابطه اش را با تیم قطع کند و یک تصمیم شخصی برای خودش بگیرد، تصمیمی که بدون شک روی شرایط پرسپولیس نیز تأثیر داشت.

اصرار آل کثیر به جراحی نکردن و انفعال باورنکردنی پرسپولیسی ها در این مورد، همه چیز را خراب کرد. حالا قرمزها در حسرت یک مهاجم آماده هستند و نام عیسی حتی در لیست باشگاه نیز دیده نمی گردد. شاید او در نیم فصل دوم برگردد اما طبیعتا بعد از مدت ها دوری از زمین فوتبال به زمان زیادی برای هماهنگ شدن احتیاج دارد. به نظر می رسد داستان این بازیکن و پرسپولیس در این فصل عملا به خاتمه رسیده باشد؛ خاتمهی که نتیجه انبوهی از تصمیم های بد و ناامیدکننده است. عیسی در روزهایی که باشگاه بیشتر از همواره به او احتیاج داشت، از دسترس خارج بود. او با این مقاومت عجیب در مقابل جراحی کردن، به خودش هم خیانت کرد و دوران فوتبالش را به مخاطره انداخت. انگار همواره قرار است یک تصمیم غلط از سوی این بازیکن، درخشش او در زمین مسابقه را تحت الشعاع قرار بدهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1582

به "خرابکاری دسته جمعی در پرسپولیس با 2 اشتباه باورنکردنی ، بازیکنی که به فوتبال خودش هم خیانت کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرابکاری دسته جمعی در پرسپولیس با 2 اشتباه باورنکردنی ، بازیکنی که به فوتبال خودش هم خیانت کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید