خبرنگاران معاون استاندار لرستان: تکمیل دیواره حفاظتی رودخانه پلدختر تسریع گردد

به گزارش مجله لیست پیوند، خرم آباد - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تکمیل دیواره حفاظتی رودخانه شهر پلدختر به دلیل نزدیک شدن به فصل بارش تسریع گردد.

خبرنگاران معاون استاندار لرستان: تکمیل دیواره حفاظتی رودخانه پلدختر تسریع گردد

گودرز امیری در حاشیه بازدید از طرح های در دست احداث شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: دیواره حفاظتی شهر پلدختر به خوبی اجرا شده و انتهای آن احتیاج به تداوم و استمرار داشت که عملیات اجرایی آن شروع و تا حدودی اعتبار این پروژه تامین شده است.

وی پر کردن پشت دیواره حفاظتی شهر پلدختر را امری ضروری دانست و تاکید نمود: دستگاه های اجرایی شهرستان باید به جهت اهمیت این پروژه در تکمیل آن با همکاری و تعامل تسریع دربه عمل آورند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه عملکرد راهداری در ترمیم راه ها و احداث پل های شهرستان مطلوب نیست، افزود: تاکید شده پیمانکاران این پروژه ها عملیات اجرایی خود را با نظارت بیشتر فعال تر نمایند تا این پروژه ها طبق برنامه زمان بندی که پیش از این ارائه شده تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی به مسائل سایت چهار هکتاری شهر پلدختر اشاره و بر تسریع در آماده سازی منازل احداثی سیل زدگان این سایت تاکید نمود و اضافه نمود: مقرر شد فردا(سه شنبه) جمعی از مدیران در سطح شهر پلدختر جلسه ای برای پیگیری این موضوع تشکیل دهند.

امیری یادآور شد: بعضی از نواقص و نارسایی ها در پروژه های شهرداری در سایت چهارهکتاری وجود داشت که طی مکالمه تلفنی به شهردار پلدختر یادآوری شد و قرار شد نسبت به برطرف آنها اقدام کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 546

به "خبرنگاران معاون استاندار لرستان: تکمیل دیواره حفاظتی رودخانه پلدختر تسریع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار لرستان: تکمیل دیواره حفاظتی رودخانه پلدختر تسریع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید