خبرنگاران شمار مرگ ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا از 13 هزار نفر گذشت

به گزارش مجله لیست پیوند، تهران- خبرنگاران- مقام های بهداشتی ایتالیا اعلام کردند که با مرگ 727 نفر دیگر براثر ابتلا به کرونا در روز گذشته، شمار جانباختگان در این کشور ناشی از این ویروس به 13 هزار و 155 نفر رسید.

خبرنگاران شمار مرگ ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا از 13 هزار نفر گذشت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به نوشته روزنامه گاردین، آژانس محافظت مدنی ایتالیا چهارشنبه شب اعلام نمود که ظرف 24 ساعت گذشته 4 هزار و 782 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شدند و نسبت به فرایند کاهشی چند روز گذشته، شاهد افزایش مجدد بوده است.

به گفته این آژانس، در روز گذشته همچنین 727 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در این کشور به 13 هزار و 155 نفر رسید.

شمار مبتلایان در روز دوشنبه و سه شنبه نشان می دهد که منحنی رشد شناسایی مبتلایان جدید در ایتالیا در حال مسطح شدن است.

تا به امروز 16 هزار و 847 نفر از مبتلایان به طور کامل بهبود یافته اند که در مقایسه با روزهای قبل حاکی از افزایش در شمار بهبودیافتگان است.

آدینه گذشته مرگبارترین روز در ایتالیا در پی شیوع کرونا بود. در این روز 919 نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 307

به "خبرنگاران شمار مرگ ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا از 13 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مرگ ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا از 13 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید