خبرنگاران روسیه: نشست برجام در فضایی سازنده برگزار گشت

به گزارش مجله لیست پیوند، مسکو - خبرنگاران - نماینده روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام نمود که شرکت کنندگان در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین دیدگاه های مشترک درباره مسائل اصلی داشتند.

خبرنگاران روسیه: نشست برجام در فضایی سازنده برگزار گشت

میخاییل اولیانوف در توئیتی نوشت: ناظران خاطرنشان کردند که نشست کمیسیون مشترک برجام در وین در مقایسه با دیدارهای قبلی آن کوتاه ترین نشست بود.

وی اضافه نمود: این مساله به آن دلیل بود که شرکت کنندگان در نشست سطح عالی اتفاق نظرها در مورد موضوعات اصلی را نشان دادند.

اولیانوف ادامه داد: در این نشست مسائل مورد اختلاف مطرح شد اما کوتاه و در شرایط غیرتنش آمیز مورد بحث قرار گرفت.

مقام روس در توییت دیگری نوشت: نشست کمیسیون برجام در فضای کاری برگزار شد. همه شرکت کنندگان بار دیگر بر پایبندی به معامله هسته ای تاکید کردند.

وی ادامه داد: کمیسیون برجام کارشناسان را موظف کرد تا ابعاد هسته ای و اقتصادی اجرای برجام را با تمرکز بر رفع اختلافات بطور عمیق بررسی کنند.

پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان وزیر و مدیران سیاسی ایران و گروه 1+4 و کننده اتحادیه اروپا، روز چهارشنبه در وین پایتخت اتریش برگزار شد.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مورد این نشست ابراز امیدواری کرد که باعث توقف فرایند تشدید تنش ها پیرامون این توافق بین المللی شود .

وی شرح داد: ایران با پایبندی به تعهدات قانونی خود، مجبور به پاسخگویی به اقدامات مخرب آمریکا و بی تفاوتی طرف های اروپایی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 220

به "خبرنگاران روسیه: نشست برجام در فضایی سازنده برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روسیه: نشست برجام در فضایی سازنده برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید