حوزه آموزش خوشنویسی در دانشگاه آزاد اسلامی پرند راه اندازی شد

به گزارش مجله لیست پیوند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند - رباط کریم از راه اندازی حوزه آموزش خوشنویسی در این دانشگاه اطلاع داد.

حوزه آموزش خوشنویسی در دانشگاه آزاد اسلامی پرند راه اندازی شد

سید عبدالله میرغیاثی در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در پرند، درباره راه اندازی حوزه آموزش خوشنویسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند- رباط کریم اظهار کرد: حوزه آموزش خوشنویسی با همکاری انجمن خوشنویسان ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در این واحد دانشگاهی راه اندازی شده است.

وی گفت: تدریس علمی و عملی و برپایی آزمون های کتبی و تئوری خوشنویسی با همکاری انجمن خوشنویسان ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند-رباط کریم همراه با اعطای مدرک معتبر از انجمن خوشنویسان ایران از مهم ترین اولویت های این حوزه آموزشی خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند- رباط کریم اضافه کرد: این حوزه آموزشی علاوه بر فضای مناسب و وسیع آموزشی با امکانات مناسب دارای بستری عالی برای برگزاری آزمون های علمی و عملی خوشنویسی هم خواهد بود.

میرغیاثی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند -رباط کریم توانسته باشد گامی در راستای رضایت هنردوستان به ویژه خوشنویسان برداشته باشد.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1144

به "حوزه آموزش خوشنویسی در دانشگاه آزاد اسلامی پرند راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوزه آموزش خوشنویسی در دانشگاه آزاد اسلامی پرند راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید