حباب قیمت آپارتمان در منطقه 5 تهران

به گزارش مجله لیست پیوند، گران ترین معاملات آپارتمان مسکونی در مناطق پرمعامله شهر تهران در دی ماه 96 ، به واحد های نوساز و کلید نخورده در محله های پر متقاضی این مناطق اختصاص داشته است.

حباب قیمت آپارتمان در منطقه 5 تهران

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد ، منطقه پنج تهران در ماه گذشته بیشترین رشد قیمت مسکن را در تهران از آن خود کرد ه است ؛ به گونه ای که قیمت هر متر مربع آپارتمان مسکونی در این منطقه به طور متوسط 28 درصد افزایش یافت .

این در حالی است که میزان رشد قیمت در بعضی محله های پر متقاضی نظیر جنت آباد جنوبی ، بیش از نرخ میانگین و بین 30 تا 40 درصد بود . این وضع باعث شد حباب قیمت در بازار مسکن منطقه 5 ایجاد گردد ؛ به گونه ای که قیمت آپارتمان در بعضی محله های پرمتقاضی این منطقه از مترمربعی 5/ 6 تا 5/ 7 میلیون تومان در معاملات نیمه اول سال جاری به 8 تا 10 میلیون تومان افزایش یابد ، هرچند این حباب در دو سه هفته گذشته بزرگ تر نشد.

در عین حال بر اساس داده های سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ، بخش زیادی از معاملات ، با قیمت های تازه ویژه آپارتمان های نوساز بزرگ متراژ (بیش از 100مترمربع) انجام شده است.

هر چند متقاضیان مصرفی مسکن در بازار حضور دارند و در جست و جوی گزینه ای مناسب در میان آپارتمان های کوچک و میان متراژ در مناطق مصرفی از جمله منطقه پنج هستند اما ، فروشندگان واحد هایی با متراژهای یاد شده تحت تاثیر شکل دریافت حباب قیمت ، ترجیح داده اند بطور موقت واحد های خود را از بازار خارج نمایند تا شاید بتوانند در بازار عید نوروز به قیمتی بالاتر بفروشند.

قابل توجه است که قیمت آپارتمان نوساز در منطقه پنج تهران که همیشه منطقه مصرفی شناخته می گردد، اکنون با قیمت آپارتمان های چندساله اما تازه ساز در بعضی از محله های دو منطقه مرغوب یک و سه برابر شده است

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 85

به "حباب قیمت آپارتمان در منطقه 5 تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حباب قیمت آپارتمان در منطقه 5 تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید