جمشیدی: با رئیس جمهور فرانسه درباره مذاکرات لغو تحریم ها بحث جدی داشتیم (تور فرانسه ارزان)

به گزارش مجله لیست پیوند، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: اگر طرف های مذاکره تضمین دهند که بر تعهدات خود پایبند باشند؛ ایران برای یک توافق عادلانه آماده است.

جمشیدی: با رئیس جمهور فرانسه درباره مذاکرات لغو تحریم ها بحث جدی داشتیم (تور فرانسه ارزان)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور که همراه رئیس جمهور در نیویورک حضور دارد، در گفت و گویی درباره پیگیری مذاکرات هسته ای در نیویورک، اظهار کرد: رئیس جمهور در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، منطق رفتاری و رویکرد ایران را درباره مذاکرت هسته ای اعلام کرد. رئیس جمهور به صراحت اعلام کرد که در واقع مساله اصلی ما در این مذاکرات، پایبندی طرف مقابل به تعهدات است و اگر طرف مقابل بتواند در اجرای تعهدات خود قطعیت داشته باشد، راه برای دستیابی به توافق عادلانه باز است. این مواضع، راستا تبادل نظر هایی که ممکن است اینجا وجود داشته باشد را شکل می دهد.

وی بعلاوه اضافه کرد: با رئیس جمهور فرانسه بحث جدی داشتیم و بسیار صریح و جزئی وارد مسائل اصلی شدیم. قراربود جلسه 45 دقیقه باشد، ولی 90 دقیقه طول کشید. ایران از یک سو تاکید دارد که طرف مقابل تضمین دهد که رفتار های گذشته خود را تکرار نکرده و بر تعهدات خود پایبند باشد و از طرف دیگر تاکید دارد که اگر این شرایط محقق گردد، برای دسترسی به یک توافق عادلانه آمادگی دارد.

خبرنگاران سیاسی دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1521

به "جمشیدی: با رئیس جمهور فرانسه درباره مذاکرات لغو تحریم ها بحث جدی داشتیم (تور فرانسه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمشیدی: با رئیس جمهور فرانسه درباره مذاکرات لغو تحریم ها بحث جدی داشتیم (تور فرانسه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید