جزئیات انجام پرواز به 3 مقصد بین المللی توسط هما برای مراجعت هموطنان

به گزارش مجله لیست پیوند، طبق اعلام ایران ایر، به درخواست هموطنان مقیم کویت، هند و ترکیه و درخواست و هماهنگی وزارت خارجه، ایران ایر با انجام چند پرواز، برای بازگشت هموطنان اقدام می کند.

جزئیات انجام پرواز به 3 مقصد بین المللی توسط هما برای مراجعت هموطنان

جزئیات انجام پرواز به 3 مقصد بین المللی توسط هما برای مراجعت هموطنان

طبق اعلام ایران ایر، به درخواست هموطنان مقیم کویت، هند و ترکیه و درخواست و هماهنگی وزارت خارجه، ایران ایر با انجام چند پرواز، برای بازگشت هموطنان اقدام می کند.

جزئیات انجام پرواز به 3 مقصد بین المللی توسط هما برای مراجعت هموطنان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با انتشار ویروس کرونا در تعدادی از کشور های منطقه، جمعی از هموطنان مقیم کویت درخواست کردند به کشور مراجعت کنند.

طبق اعلام ایران ایر بدین جهت وزارت امور خارجه درخواستی مبنی بر برقراری پرواز برای انتقال هموطنان متقاضی به هما ارسال کرد.

در این راستا هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دو پرواز از فرودگاه کویت به فرودگاه های اهواز و اصفهان جهت انتقال هموطنان برقرار کرده است.

براساس برنامه ریزی اجرا شده، اولین پرواز از فرودگاه کویت به مقصد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، درساعت 15 و 30 دقیقه (به وقت محلی) روز 27 فروردین ماه سال جاری (15 اپریل) انجام می شود و این پرواز در ساعت 18 و 30 دقیقه وارد فرودگاه اصفهان می شود.

پرواز دوم نیز در روز 28 فروردین ماه سال جاری (16 اپریل) از فرودگاه کویت به مقصد فرودگاه اهواز انجام می شود، این پرواز در ساعت 15 فرودگاه کویت را ترک و در ساعت 17 و 55 دقیقه در فرودگاه اهواز به زمین می نشیند.

مسافران جهت تهیه بلیت این پرواز ها می توانند با شماره تلفن دفتر فروش هما در کویت، 0096522024105 تماس بگیرند.

* مراجعت هموطنان ایرانی از هند به کشور با پرواز هما

با گسترش ویروس کرونا از سوی وزارت امورخارجه با تایید وزارت بهداشت به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما درخواست انجام پرواز به هند ارائه شده است.

در این راستا تقاضا برای برقراری پرواز جهت انتقال هموطنان از کشور هندوستان به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ارائه شده است که براساس برنامه ریزی اجرا شده از سوی هما، یک پرواز در روز 29 فروردین ماه سال جاری (17 آپریل) از فرودگاه بمبئی به فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام خواهد شد، این پرواز در ساعت 14 و 10 دقیقه (به وقت محلی) از فرودگاه بمبئی پرواز و در ساعت 17 و 30 دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) می شود.

هموطنان جهت تهیه بلیت میتوانند با شماره تلفن های 22047070- 22021025 (9122)، دفتر فروش هما در بمبئی تماس بگیرند.

* بازگشت هموطنان مقیم ترکیه با پرواز های هما به کشور

همچنین در پی شیوع ویروس کرونا و توقف برخی از فعالیت های هموطنان ایرانی در کشور ترکیه، تعدادی از این افراد طی هماهنگی با سفارت ایران در استانبول، درخواست کرده اند تا به کشور مراجعت کنند.

در این راستا هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن هماهنگی با سفارت ایران در استانبول و دریافت مجوز های لازم از سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه، پرواز به فرودگاه های آنکارا و استانبول را برای انتقال هموطنان به کشور برنامه ریزی کرده است.

در این راستا دو پرواز برای انتقال هموطنان از کشور ترکیه برنامه ریزی شده است که اولین پرواز از فرودگاه استانبول به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام می شود، این پرواز در ساعت 22 و 5 دقیقه (به وقت محلی) روز 27 فروردین ماه سال جاری (15 آپریل) انجام و در ساعت 2 و 40 دقیقه بامداد روز 28 فروردین ماه وارد فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) می شود.

پرواز دوم از کشور ترکیه نیز از فرودگاه آنکارا در ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت محلی روز 28 فروردین ماه (16 آپریل) به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام می شود.

هموطنان می توانند جهت تهیه بلیت پرواز استانبول با شماره تلفن 02188866010 در تهران و جهت تهیه بلیت پرواز آنکارا با شماره تلفن 00905334719212 در ترکیه تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 342

به "جزئیات انجام پرواز به 3 مقصد بین المللی توسط هما برای مراجعت هموطنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات انجام پرواز به 3 مقصد بین المللی توسط هما برای مراجعت هموطنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید