تور ارزان سنگاپور: تیونگ بارو، یکی از قدیمی ترین محله های سنگاپور

به گزارش مجله لیست پیوند، محله تیونگ بارو در سنگاپور

تیونگ بارو (Tiong Bahru) به عنوان یکی از قدیمی ترین محله های سنگاپور محله ای افسونگر و مجذوب کننده است که هیچ محله ای به گرد پایش هم نمی رسد! 10 سال پیش اینجا محله ای ساکت با مدرسه های قدیمی و مغازه ها و رستوران های محلی بود اما در همین چند سال اخیر کافه ها و رستوران های مدرن زیادی در گوشه و کنارش ساخته شده که رونق خاصی به محله داده است. اینجا جایی است که جاذبه های قدیمی و نو با هم پیوند خورده اند و محله ای سرزنده را به وجود آورده اند که در نوع خودش بی همتاست. برای آشنایی بیشتر با محله تیونگ بارو در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

تور ارزان سنگاپور: تیونگ بارو، یکی از قدیمی ترین محله های سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

افسون این محله نوستالژیک آنقدر بر روی عده ای از ساکنانش تاثیر گذاشته که حتی درباره آن فیلم ساخته اند. این محله نمونه واقعی از پیوند زیبای جذابیت های قدیمی و تازه است، جایی که در آن مجتمع های باشکوه در کنار فروشگاه های زمان قبل جنگ قرار گرفته اند. تیونگ بارو محله ای در محله مرکزی سنگاپور است که در دهه 1920 ساخته شده و به راحتی می توانید با حمل و نقل عمومی خودتان را به آن برسانید چون ایستگاه های اتوبوس زیادی در خارج از محله اصلی وجود دارند.

محله ای که در آن ردیفی از فروشگاه ها، خانه های مسکونی و رستوران ها به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند و جایی خاص را به وجود آورده اند. نباید فراموش کنید که حتما به قسمت هایی که پر از آثار میراثی است هم سر بزنید تا سنگاپور سنتی را از نزدیک لمس کنید. گردش یک روزه در این محله را در سفرنامه خودتان بگنجانید تا اینجا با غذاهای خوشمزه، خریدی متفاوت و محله های فرهنگی اش از شما پذیرایی کند.

در قلب محله بازار تره بار و مرکز غذا قرار گرفته که در آنجا می توانید غذاهای معروف محلی مثل کیک برنجی و نودل را امتحان کنید. در اینجا قبلا بازاری قدیمی وجود داست اما در سال 2006 بازار تازهی به جای قبلی ساخته شد که طبقه همکف آن مخصوص تره بار و طبقه بالای آن پر از غرفه های فروش غذاست. به غیر از غذا خوردن در فودکورت و خرید میوه و سبزی می توانید به این بازار و نواحی اطراف آن بروید تا سفری به گذشته ها داشته باشید چون این بازار، محلی برای نمایش میراث تیونگ بارو است. اگر می خواهید سفری تاریخی به سنگاپور داشته باشید اول از همه باید از این بازار دیدن کنید چون شما را به دیگر سایت های تاریخی مثل محله پناهگاه حملات هوایی می برد، محله ای که در جریان جنگ جهانی دوم برای در امان بودن از حملات هوایی ژاپن در سال های 1941 و 1942 ساخته شده بود.

به گالری وایت کانوس (White Canvas) بروید و آثار هنری آسیای جنوب شرقی که به دیواره های بتونی تکیه داده اند را دیدن کنید. در قسمت دیگر محله، مکان مقدسی به نام کی کیانگ گونگ وجود دارد که قدمتش به دهه 1920 برمی گردد و در اولین و هشتمین ماه قمری جشن ها و فستیوال های خاصی در آن برگزار می گردد.

منبع: ladyironchef.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1383

به "تور ارزان سنگاپور: تیونگ بارو، یکی از قدیمی ترین محله های سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان سنگاپور: تیونگ بارو، یکی از قدیمی ترین محله های سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید