تکمیل بیش از 50 درصد پروژه های عمرانی آموزش و پرورش با یاری خیرین مدرسه ساز

به گزارش مجله لیست پیوند، تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت بیش از 30 درصد مدارس کشور را خیرین مدرسه ساز ساخته اند و در طی سال های اخیر بیش از 50 درصد پروژه های عمرانی آموزش و پرورش با یاری خیرین تکمیل شده است.

تکمیل بیش از 50 درصد پروژه های عمرانی آموزش و پرورش با یاری خیرین مدرسه ساز

علیرضا کاظمی در همایش ملی بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه برترین سلام ها را به خیرین مدرسه سازی تقدیم می کنم که امروز به عنوان معلمان عالم و عامل جامعه ما هم مدرسه سازی می نمایند و هم فرهنگ سازی اظهار کرد: بزرگترین تشکل مردمی کارامد و اثربخش در مهم ترین عرصه کشور یعنی تعلیم و تربیت خیرین مدرسه ساز هستند.

وی یاد و خاطره خیرین مدرسه ساز را گرامی داشت و اضافه کرد: بیش از 2 هزار مدرسه در اقصی نقاط کشور از سوی معاون اول رئیس جمهور بنا نهاده شده است کار خیرین نیز در کشور نور امید بر دل دانش آموزان نهاده که قابل تقدیر است.

کاظمی بیان نمود: امروز با افتخار اعلام می کنیم بیش از 30 درصد مدارس کشور را خیرین ساخته اند و در طی سال های اخیر بیش از 50 درصد پروژه های عمرانی آموزش و پرورش با کمک خیرین تکمیل شده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه خیرین ارزش کار را می دانند ادامه داد: از هر منظر به این کار بزرگ نگاه کنیم باید به آن افتخار کنیم چراکه برترین و اساسی ترین کار در کشور با دستان خیرین رقم می خورد.

وی اضافه کرد: امروزه کمیسیون مدرسه کمک شکل گرفته و طرح آجر به آجر سرمایه های خرد را جمع می نماید تا فرهنگ مدرسه سازی را ترویج و امر مدرسه سازی را توسعه دهد. حضور بیش از 30 هزار خیر مدرسه ساز در کشور و بیش از یک میلیون خیر خرد افتخارآمیز است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1272

به "تکمیل بیش از 50 درصد پروژه های عمرانی آموزش و پرورش با یاری خیرین مدرسه ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل بیش از 50 درصد پروژه های عمرانی آموزش و پرورش با یاری خیرین مدرسه ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید