توصیه های گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس، مراقبت از حریف زیرک!

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس با وجود صدرنشینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 آسیا به تاجیکستان رفت تا تک دیدار یک هشتم نهایی این رقابت ها را مقابل استقلال تاجیکستان برگزار کند.

توصیه های گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس، مراقبت از حریف زیرک!

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی راهی شهر دوشنبه شد که کمال کامیابی نیا و علی شجاعی را به دلیل مصدومیت به همراه نداشت. همچنین مهدی مهدی خانی دچار شکستگی از ناحیه ساعد دست شد تا نتواند سرخ ها را در یک ماه آینده همراهی کند.

سرخپوشان در حالی برای این دیدار آماده می شوند که احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو را در جابجایی تابستانی از دست دادند و بدون آنها باید رقابت های آسیایی را پیگیری کنند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به شرایط فعلی تیمش روی آمادگی بازیکنان خود حساب ویژه باز کرده تا آنها بتوانند دوباره این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسانند.

با این حال یحیی به سرخپوشان هشدار داد لحظه ای از تمرکز روی این دیدار غفلت نکنند چرا که بازیکنان استقلال تاجیکستان زیرکانه حمله می کنند و از سرعت بالایی در انتقال توپ برخوردارند.

سرمربی و دستیاران او در کادر فنی پرسپولیس در طول تمرینات روزهای گذشته این تیم بارها روی این نکات تذکر داده اند و می خواهند اعضای این تیم از لحاظ ذهنی آماده این دیدار شوند. مربیان پرسپولیس زیرکی این تیم را دلیل شگفت انگیزی و صعود استقلال تاجیکستان به مرحله حذفی نام کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 19:30 سه شنبه هفته جاری مقابل استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه بازی می کند تا تکلیف یکی دیگر از تیم های صعود کننده به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2021 آسیا مشخص شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1169

به "توصیه های گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس، مراقبت از حریف زیرک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس، مراقبت از حریف زیرک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید