تعلیف غیرمجاز بیش از 32 هزار راس دام در تهران

به گزارش مجله لیست پیوند، در شرایطی که کم بارشی طی پاییز و بهار سال گذشته بسیاری از عرصه ها و مراتع استان تهران را از پوشش گیاهی مناسب جهت تغذیه حیات وحش خالی نموده است، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن تشریح آخرین آمار تخلفات و کشفیات در منطقه ها چهارگانه استان تهران در نیمه نخست امسال، از ثبت تعلیف غیر مجاز 32 هزار و 300 راس دام در منطقه ها چهارگانه استان اطلاع داد.

تعلیف غیرمجاز بیش از 32 هزار راس دام در تهران

فرهاد زندی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اشاره به دستگیری 90 متخلف در سطح منطقه ها چهارگانه استان تهران طی شش ماه نخست امسال اظهارکرد: از این تعداد متخلف در مجموع 28 قبضه سلاح کشف شد که شامل 18 قبضه سلاح مجاز و 10 قبضه سلاح غیرمجاز بود بعلاوه در این رابطه 403 عدد ادوات و وسایل مربوط به متخلفان کشف و توقیف شد. با این حال طی این مدت هیچ مورد سلاح جنگی از متخلفان کشف نشد.

وی ادامه داد: طی این مدت 769 مورد جرایم مربوط به شکار و صید غیرمجاز آبزیان، پرندگان و پستانداران کشف شد که از این تعداد 14 مورد مربوط به شکار پستانداران، 10 مورد شکار پرندگان و 745 مورد مربوط به صید آبزیان بود. طی این مدت هم 20 تخلف قبل از اقدام به شکار شکارچیان و بعلاوه 17 مورد نگهداری و خرید و فروش حیات وحش زنده و غیر زنده به وسیله مأموران یگان حفاظت استان تهران کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه 66 مورد تخلف طی شش ماه نخست امسال در سطح منطقه ها چهارگانه استان تهران رخ داد، گفت: ضرر و زیان وارد شده ناشی از این تخلفات که متخلفان موظف به پرداخت آن هستند، در مجموع 266 میلیون و 501 هزار تومان برآورد شده که تقریبا نیمی از آن پرداخت شده است.

به گفته وی، در نیمه نخست امسال تعلیف غیر مجاز 32 هزار و 300 راس دام در منطقه ها چهارگانه استان تهران ثبت شد.

زندی در انتها گفت: طی شش ماه نخست امسال 59 پرونده تخلف در جریان بود و 7 پرونده مختومه شد.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1204

به "تعلیف غیرمجاز بیش از 32 هزار راس دام در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیف غیرمجاز بیش از 32 هزار راس دام در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید